vanhukset omaisuutenne lapsille ryypättäväksi?
Oletteko jo valmistautuneet jättämään
8
88
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä,testamentti on jo tehty mutta tuskin sen ryyppäävät,käyttävät varmaan huumeisiin.
- Anonyymi
Aloitin juuri kotivaraston tyhjäysryyppäämisen ja tein testamentin naapurin koiralle. Repikää siitä!
- Anonyymi
No kun ite ei jaksa niin paljoa ryypätä. Eikä sellaista läträämistä tässä iässä kestäisi terveyskään.
Mun lapsilla on tarpeeksi jo ilman perintöäkin, mutta lapsenlapsille olen ajatellut jättää starttirahan itsenäisen elämän käynnistämiseen.
Kiinteä omaisuus jääköön lapsille, kun sen realisoiminen on vähän hankalampaa. - Anonyymi
Kannattaa myydä omaisuus ja antaa rahat salaa lapsille, niin välttää perintöveron samoin rahat nostaa pankista pois. Lasset kertvat verottajalle etteivät ole nähneet rahoja, varmaan joku rosvo vienyt.
- Anonyymi
Korona ja krapula olis karmea yhdistelmä.
- Anonyymi
Antakee vaan mummut ja papat suosiolla rahanne lapsenlapsille,ne ossaa käyttää rahaa toisin kuin te,jotka olette säästelleet ja kieltäneet itseltänne kaiken hauskan koko elämänne ajan.Lasten suussa ne hampurilaiset ja energiajuomat maistuu makeammalta kuin tekohammaskerholaisilla.
- Anonyymi
Omistusasunnon sain, kun lapseni takasivat. Että tavallaan kuuluukin heille.
- Anonyymi
Minä pyysin lapsenlapsia ryyppäämään puolestani kun olen jo iäkäs ja olen omaehtoisessa karantiinissa kotona.Työnsin muovikassillisen setelirahaa oven raosta ja sitten kuuluikin vain ilon kiljahduksia , etääntyvää jalkojen töminää ja nenärenkaitten ja muitten lävistyksien kilinää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336664- 356103
- 293394
- 452840
- 342624
- 152328
- 372168
- 162016
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons461882En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767