Anaalipano

Anonyymi

Nainen kiinostasko katsella kun miehesi nussii toista miestä anaaliin?

14

791

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kiinnostaa kyllä kun miestäni nussitan anukseen.

• Anonyymi

Omaa miestä ei ole, mutta kiinnostaisi ja kiihottaisi. Haluaisin kuitenkin itse osallistua enkä vain katsoa.

• Anonyymi

Strapon käyttöön niin varmasti löytyy miehiä joita saat naida sillä anaaliin

• Anonyymi

Tai pikemminkin alkavat.

• Anonyymi

Kaikkee sitä sinäkin harrastat.Eihän siinä mitään jos kerran tykkäät semmoisesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Strapon käyttöön niin varmasti löytyy miehiä joita saat naida sillä anaaliin

En ole ihan varma rohkenisinko itse naida miestä. Kuvittelin vähän muunlaista osallistumista, voisin ehkä runkata sitä pantavaa miestä, tai imeä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole ihan varma rohkenisinko itse naida miestä. Kuvittelin vähän muunlaista osallistumista, voisin ehkä runkata sitä pantavaa miestä, tai imeä...

Täältä löytyy sinulle imettävä. Kuopiossa.

• Anonyymi

Joskus emäntäni katseli vieressä kun annoin kaverille peppua mutta ei suostunut tuleen mukaan.

• Anonyymi

Jokaisen naisen salainen fantasia on nähdä miehensä homoaktissa

• Anonyymi

Kovasti tunnut tykkäävän siitä,kun tyrkytät jatkuvasti sitä muille.Tee ihan itseksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kovasti tunnut tykkäävän siitä,kun tyrkytät jatkuvasti sitä muille.Tee ihan itseksesi.

Siitä vaan keskenäs kaappihomo runkkari

• Anonyymi

Mun tekis mieli kokeilla panna tiukkaa tyttöijän pyllyä..

• Anonyymi

Oma elämäsi olis helpompaa kun tulisit kaapista, ei tarttis kiukutella kun muut saa perseeseen.

• Anonyymi

Vaimoni katselee kun mies imettää munaansa ja nussii minua perseeseeni.
      Rouva kuvaa kun olemme homoaktissa.
      Vaimoni kanssa olemme sopineet, että molemmilla voi olla miesten kanssa seksiä.
      Rouva panee miesten kanssa ja minulla on homo-seksiä, missä imen ja olen pantavana.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      164
      4322
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2494
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2162
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      81
      1318
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1261
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1162
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1132
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      103
      935
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      860
    Aihe