Mun siskoa on aina häirinnyt mitä Silppuri sanoo vuonna 2003 tehdyssä suomenkielisessä TMNT tunnarissa. (hän on sarjan iso fani) Me ollaan sitä tunnaria yhdessä tubesta kuunneltu mut ei olla ikinä siitä saatu selvää. Tää asia on alkanu muakin vähän häiritseen ja oon yrittäny ettiä netistä tunnarille tekstityksiä, mut ei mistään löydy. Englannin kielisessä versiossa sanotaan "watch out for Shredder" mut suomenkielisessä versiossa sanotaan ihan eri tavalla. Oon alkanu huomata et muutkaan ei oikeen tiiä mitä siinä sanotaan, kun tubestakin löytyviin tunnari teksteihin on laitettu siihen kohtaan vaan "??? matelee" Olisko täällä ketään ketä tietäis mitä siinä kohtaa sanotaan?
TMNT 2003 tunnari
2
500
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti tää tulee läpi ja sä näät tän vielä, kun en viitsi mitään käyttäjää tehdä.. Eli. Kuuntelin pitkästä aikaa tuota tunnaria ja jäin siihen itsekin kiinni, joten hidastelin sitä ja kuuntelin tarkkaan, se taitaa sanoo "Taas rosvot matelee (mut ei pystyyn jää)" siinä nimittäin tulee samaan aikaan se salama sen ässän kohdalla. Näin mä ainakin väittäsin! Eli koko pätkä on "Turtlet, kun taistelee, taas rosvot matelee, Mut ei pystyyn jäää, kuin veljekset näää!"
- Anonyymi
Kun mä kuulin sen tunnarin ekaa kertaa, mä kuvittelin et se sanoi sen sanan "Turtles" väärin. Eli "Turtlessit matelee" mutta Silppuri sano sen väärin. Kun kukaan ei oikeen tiiä sitä, niin mä keksin tuon version
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336594- 356043
- 293334
- 452790
- 342614
- 152308
- 372158
- 162006
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401849En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191767