Karin 21.10.2007 saama sanoma Suomelle
Minä olen Herra, sinun Jumalasi: älä pidä muita jumalia. Nämä sanat minä olen antanut kuulua iät ja ajat. Turmion olette tuottaneet omalle kansallenne. Rakkaat lapseni, minä tuon Sanani näkyviin ja kuuluviin.
Maa missä asutte on tuhon partaalla, ihmiset ovat luopuneet minusta.
Vaikka teillä on mahtavia kokouksia, niistä puuttuu minun Pyhä Henkeni, sillä niistä on tullut suuria rahankeruujuhlia, joihin en minä mahdu.
Mihin olette unohtaneet omat köyhänne, jotka ovat teidän keskellänne?
Suomen kansa, katso päiväsi tulee, jolloin sinä joudut luopumaan kaikesta, mikä sinua on kiehtonut, siitä mihin sinä olet rakastunut. Sinun kättesi työt ovat sinulle rakkaita. Olet unohtanut pelastuksesi kallion, johon sinun on luotettava.
Tämä maa ajautuu vararikon partaalle, josta on vaikea nousta. Entinen raha tulee käyttöön, joka on arvossaan. Sitä on vain harvoilla. Tulee myös ajat, jolloin maatyö on arvossaan. Ihmiset tulevat olemaan kauhun ja sekasorron partaalla.
Lapsiperheet ja vanukset ovat hoitopaikoissa. Palkkaturva on kadonnut. Ei lakkoilla palkkojen nostamisen puolesta. Jos olisitte olleet nöyriä minun Sanalleni, olisin armahtanut teitä.
Minä suren sitä käytöstä, joka teillä on menossa. Irralliset sukupuolisuhteet, juoppous ja väkivalta.
Tämä kansa joutuu käymään nöyryytyksen koulun. Oppimaan elämän arvot vielä uudestaan. Pyytämään anteeksi ja saamaan anteeksi sekä oppimaan mitä oikea rakkaus on.
Karin 21.10.2007 saama sanoma Suomelle
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2636366Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne573004Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä662804- 1562272
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161789Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1651465- 821444
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o261372Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https351321Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1091027