Rahat takaisin

Anonyymi

Onko joku jo saanut Aurinkomatkat/Finnairholidays matkoista rahat takaisin. 13.3 .2020peruivat matkoja.

16

89

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eipä ole näkynyt.

• Anonyymi

Ei ole näkynyt TUI,n palautuksia. Suoraan sanoen huolestuttaa...

• Anonyymi

Takaisin saamatta jääneet rahat ovat olennainen osa matkailun kuluja. Samoin kuin yrityselämässä luottotappiot. Eihän tuossa mitään sen kummempaa ole!

• Anonyymi

Yrityselämässä hankitaan luotolle vakuudet. Saako yksityinen matkatoimistolta vakuuden?

• Anonyymi

No minkäs takia yrittäjät nyt huutaa kurkku suorina valtiolta ilmaista rahaa, kun omat ei kuulemma riitä edes vuokriin? Normaalia yrittämisen riskiä, luottotappioineen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Yrityselämässä hankitaan luotolle vakuudet. Saako yksityinen matkatoimistolta vakuuden?

Monelle matkailu on kaikki kaikessa, ei se haittaa jos välillä tulee takkiin. Pyhään asiaan kantsii uhrata.

• Anonyymi

Pitää kommentoida omaa aloitusta. Tänään tuli Finnairholidaysin matkaa koskien postia. Rahat ovat tulossa. Matkan oli tarkoitus alkaa 14.3

• Anonyymi

Hieno homma että rahat palautui noinkin nopeasti. Kahdesta viiteen viikkoa joutunee todennäköisesti palautusta jänskättämään.

• Anonyymi

Aurinkomatkat perui 17.3. matkapakettimme, jonka piti toteutua toukokuun alussa. Ei ole vielä rahoja kuulunut. Miten muilla?

• Anonyymi

Toukokuun alun Aurinkomatkojen matkan osa rahoista palautui eilen 14.4.
        Maksettu kahdessa erässä, joten yli puoli vuotta sitten maksettu raha palautui eilen tilille ja toinen erä palautumassa luottokortille.

• Anonyymi

Eipä ne maksa mitään rahoja takaisin. Se on niiden käyttäntö.

• Anonyymi

Aurinkomatkat palautti minulle 630€ eilen. Olin todella iloisesti yllättynyt, luulin ettei minulla ollut mitään mahdollisuuksia palautukseen, koska en maksanut matkaa luottokortilla.

• Anonyymi

Matkan olin siis varannut jo tammikuussa, matkan ajankohta olisi ollut 24.4 - 2.5.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Matkan olin siis varannut jo tammikuussa, matkan ajankohta olisi ollut 24.4 - 2.5.

Luulen että matkatoimistot niin monelle kun rahaa loppuu, taitaa olla tuurista kiinni kenelle riittää rahaa ennen kun menevät konkurssiin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luulen että matkatoimistot niin monelle kun rahaa loppuu, taitaa olla tuurista kiinni kenelle riittää rahaa ennen kun menevät konkurssiin.

Eilen tuli TUIlta ilmoitus että aloittavat rahojen palautuksen pääsiäisen jälkeen . Maksut palautetaan lähtöpäivän mukaisessa järjestyksessä. Oma lähtöpäivä olisi ollut 25.03. Rahojen palautuspäivästä eivät osaa antaa minkäälaista arviota.

• Anonyymi

Tänään tuli varausmaksu takaisin. Tarkoitus oli lähteä kuukauden päästä.
      Nyt vaan peukkuja pystyyn että päästäisiin vielä syksyllä lomailemaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      31
      6099
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5573
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3144
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2514
    5. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      44
      2427
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2168
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2138
    8. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1726
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1721
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1697
    Aihe