Onko joku jo saanut Aurinkomatkat/Finnairholidays matkoista rahat takaisin. 13.3 .2020peruivat matkoja.
Rahat takaisin
16
89
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä ole näkynyt.
- Anonyymi
Ei ole näkynyt TUI,n palautuksia. Suoraan sanoen huolestuttaa...
- Anonyymi
Takaisin saamatta jääneet rahat ovat olennainen osa matkailun kuluja. Samoin kuin yrityselämässä luottotappiot. Eihän tuossa mitään sen kummempaa ole!
- Anonyymi
Yrityselämässä hankitaan luotolle vakuudet. Saako yksityinen matkatoimistolta vakuuden?
- Anonyymi
No minkäs takia yrittäjät nyt huutaa kurkku suorina valtiolta ilmaista rahaa, kun omat ei kuulemma riitä edes vuokriin? Normaalia yrittämisen riskiä, luottotappioineen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yrityselämässä hankitaan luotolle vakuudet. Saako yksityinen matkatoimistolta vakuuden?
Monelle matkailu on kaikki kaikessa, ei se haittaa jos välillä tulee takkiin. Pyhään asiaan kantsii uhrata.
- Anonyymi
Pitää kommentoida omaa aloitusta. Tänään tuli Finnairholidaysin matkaa koskien postia. Rahat ovat tulossa. Matkan oli tarkoitus alkaa 14.3
- Anonyymi
Hieno homma että rahat palautui noinkin nopeasti. Kahdesta viiteen viikkoa joutunee todennäköisesti palautusta jänskättämään.
- Anonyymi
Aurinkomatkat perui 17.3. matkapakettimme, jonka piti toteutua toukokuun alussa. Ei ole vielä rahoja kuulunut. Miten muilla?
- Anonyymi
Toukokuun alun Aurinkomatkojen matkan osa rahoista palautui eilen 14.4.
Maksettu kahdessa erässä, joten yli puoli vuotta sitten maksettu raha palautui eilen tilille ja toinen erä palautumassa luottokortille.
- Anonyymi
Eipä ne maksa mitään rahoja takaisin. Se on niiden käyttäntö.
- Anonyymi
Aurinkomatkat palautti minulle 630€ eilen. Olin todella iloisesti yllättynyt, luulin ettei minulla ollut mitään mahdollisuuksia palautukseen, koska en maksanut matkaa luottokortilla.
- Anonyymi
Matkan olin siis varannut jo tammikuussa, matkan ajankohta olisi ollut 24.4 - 2.5.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Matkan olin siis varannut jo tammikuussa, matkan ajankohta olisi ollut 24.4 - 2.5.
Luulen että matkatoimistot niin monelle kun rahaa loppuu, taitaa olla tuurista kiinni kenelle riittää rahaa ennen kun menevät konkurssiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulen että matkatoimistot niin monelle kun rahaa loppuu, taitaa olla tuurista kiinni kenelle riittää rahaa ennen kun menevät konkurssiin.
Eilen tuli TUIlta ilmoitus että aloittavat rahojen palautuksen pääsiäisen jälkeen . Maksut palautetaan lähtöpäivän mukaisessa järjestyksessä. Oma lähtöpäivä olisi ollut 25.03. Rahojen palautuspäivästä eivät osaa antaa minkäälaista arviota.
- Anonyymi
Tänään tuli varausmaksu takaisin. Tarkoitus oli lähteä kuukauden päästä.
Nyt vaan peukkuja pystyyn että päästäisiin vielä syksyllä lomailemaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697