Kukaan pari kokeillut, että nainen panee miestään strap-on dildolla?
Strapon pariskuntia
9
848
Vastaukset
- Anonyymi
Meillä vaimoni antaa minulla viikottain tekokalua. Se tekee hyvää minulle ja suhteelle.
- Anonyymi
Ai, noinko sinulle on käynyt.
Niin tietenkin, vain kokenut voi tietää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai, noinko sinulle on käynyt.
Niin tietenkin, vain kokenut voi tietää.Perhanan ylläpidon sählääjät. Tuosta välistä on menty poistamaan viesti ja nyt vastaus näyttää perin omituiselta.
Onnettomia tunareita!
- Anonyymi
kyllä on upeeta kun rouva antaa kunnolla strappia, panee aina niin että saa itse orkun.
uuuh illalla taas rouvalle tyttönä, kiima nousee - Anonyymi
Moi, tarvitse apua, 42v 187 /76 19 ukm urheilinen ja luotettava
- Anonyymi
Kiva juttu. Laita mul meilii nimimerkilleni sivuston postiin.
- Anonyymi
Mun rakas nussii mua dildolla
liikaa muovia pelissä ei oi sex - Anonyymi
Monet kerrat olen stayupit jalassa antanut rouvalle peppua :D
- Anonyymi
On kokeiltu ja tuntuu hyvältä. Edellisessä suhteessa vielä enemmän harrastettiin sitä. Ja nautin siitä paljon. Olen siis se saava osapuoli.
Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1644322Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372494- 1562162
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 811318
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241261Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311162Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441132Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.103935Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115860