Hei,
onko kukaan saanut lippu.fi -palvelun kautta hankituista lipuista rahojaan takaisin, jos tapahtuma on peruttu nyt koronan vuoksi?
Laitoin itse palautuspyynltöä heidän sivuillaan oleella lomakkeella 2,5 viikkoa sitten, eikä vielä ole kuulunut pihahdustakaan. FB-sivujensa mukaan eivät kuulemma osaa yhtään sanoa, milloin rahoja saisi takaisin. Vähän alkaa olla sellainen olo, että taitaa olla yksi suuri puhallus tuo lafka.
Lippu.fi ja lippurahojen palautus
3
2631
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole rahoja palautunut minullekaan
- Anonyymi
Tätä samaa ihmettelen 🤔 mä olen hakenut palautusta,useammasta lipusta 14.3.20 ja nyt on puoliväli toukokuusta ylitetty... oon aika alkupäässä ton palautuspyyntöni kanssa, kun koronarajoitukset astui voimaan 12 pvä illalla. Nyt kun korona kiristää ihmisten taloutta olisi monelle lippurahat, kuin kultaa taivaalta. Mä en ymmärrä et lafkat laittaa porukkaa pellolle ja sitten toisaalla odotellaan ku henkilökunta ei pysty tekemään ruuhkatilanteessa kuin hitusen... eikö töitä vois kierrättää?!? Ugh.. olen puhunut 😂😂😂
- Anonyymi
Nokia-Arenan Jääkuningatar esitykset on siirretty vuodella. Lippurahan voi vaatia palautettavaksi. Kuinkahan kauan niitäkin joutuu odottamaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336244- 345743
- 293234
- 452600
- 342564
- 152218
- 372148
- 161856
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401759En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191727