Moi! Kertokaas nyt minkä mönkkärin ostan.
- budjetti max 9k
- traktori
- mökkikäyttöön pääsääntöisesti kesäisin
- cruisailu, sorateillä
- metsätöihin meno satunnaisesti
- jos nyt joskus jotain puita toisi metästä
- ohjaustehostin pitäis löytyä
-alvit voi vähentää
- kaksipaikkainen
Pyöritellyt tässä CF motoa ja noita kiinalaisia. Just budjettiin menis Polaris.
Ei ole aiempaa kokemusta
Kiitokset!
Mikä mönkkäri
4
145
Vastaukset
- Anonyymi
aivan sama minkä ostat evvk.
- Anonyymi
Täällä näyttää olevan oikein avuliaita ihmisiä. 🤣😂🤣 Sama harkinta menossa vähän erilaisilla spekseillä. Kone tulee mökille lähinnä puutarhanhoidon apulaiseksi. Oikein hyvää yhteenvetoa, minkä tyyppisen mönkkärin tarvitsen, en ole löytänyt, saati asiallista suosituslistaa merkeistä.
- Anonyymi
Parhaita vinkkejä olen saanut Mönkijä foorumilta.
https://www.keskustelu.sammysatv.com/
Linhai taitaa jäädä kauppaan. Se vaatisi enemmän asentajaosaamista kuin minulla on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parhaita vinkkejä olen saanut Mönkijä foorumilta.
https://www.keskustelu.sammysatv.com/
Linhai taitaa jäädä kauppaan. Se vaatisi enemmän asentajaosaamista kuin minulla on.Mitäs meinasit asentaa? Linhai oli ajossa 9v. Remontit: jarruputki poikki 2 kertaa, 4wd askelmoottori ei tykännyt vedestä, vaihteiden säätö alussa, sytytys tulppia muutama, öljyjen vaihtoja. Pakkivalon asennus, Bronco vinssi 2kpl, eka takuuseen. Toisen tilalle halpis malli ja kestänyt. Siinäpä asennukset/korjaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316099- 345573
- 293144
- 342514
- 442427
- 152168
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191697