Nyt kun on alkanut olemaan jo täysin savuttomia asoja eli parveketupakointikin alkaa olemaan joissakin asotaloissa kielletty, niin millaisia kokemuksia niistä on ollut? Onko savuttomuus toteutunut vai löytyykö vielä salaa parvekkeella sauhuttelevia? Miten nämä salasauhuttelijat on saatu kuriin?
Toiveissa kun olisi viimeinkin päästä muuttamaan savuttomaan asoon, jossa myös parveketupakointi kielletty.
Savuttomat asot?
9
141
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä seuraavaksi?
- Anonyymi
Koirakielto kerrostaloasuntoihin. Edellisessä talossa koira haukkui pitkiä aikoja putkeen. Ei voi olla hyvät oltavat sillä koiralla, täyttää mun mielestä eläinrääkkäyksen tunnusmerkistön.
Ei koiria kerrostaloihin eikä oikeastaan kaupunkeihinkaan.
Maalla niitä voidaan pitää missä ne voivat elää suhteellisen lajinomaista elämää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koirakielto kerrostaloasuntoihin. Edellisessä talossa koira haukkui pitkiä aikoja putkeen. Ei voi olla hyvät oltavat sillä koiralla, täyttää mun mielestä eläinrääkkäyksen tunnusmerkistön.
Maalla niitä voidaan pitää missä ne voivat elää suhteellisen lajinomaista elämää.Tätä kirjoitusta voi kyllä kompata, on sen verran asiallista tekstiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maalla niitä voidaan pitää missä ne voivat elää suhteellisen lajinomaista elämää.100% samaa mieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä kirjoitusta voi kyllä kompata, on sen verran asiallista tekstiä.
Ei toteudu. Luvattiin savuton asunto TA:lta. Kalliskin oli. Kova sauhutus tuli parvekkeilta, koska ei koske vanhoja sopimuksia. Lisäksi naapuritalojen tupakoitsijat, huoltoyhtiö ja uudet asukkaat polttavat piha-alueella. Ketään ei kiinnosta. Onneksi minulle vain väliaikainen kortteeri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei toteudu. Luvattiin savuton asunto TA:lta. Kalliskin oli. Kova sauhutus tuli parvekkeilta, koska ei koske vanhoja sopimuksia. Lisäksi naapuritalojen tupakoitsijat, huoltoyhtiö ja uudet asukkaat polttavat piha-alueella. Ketään ei kiinnosta. Onneksi minulle vain väliaikainen kortteeri.
Eikös olisi kannattanut ottaa etukäteen selvää. Uusissa asunnoissa ei ainakaan ole vanhoja sopimuksia.
Tupakansavu on kyllä äärimmäisen ärsyttävää. Tarttuu melkoisen voimakkaana myös tupakoivien vaatteisiin. Jos tupakoitsijat haistaisivat oma hajuaan...
Itse lopetin 20 vuotta sitten. Olin bussissa ja edessäni joku kuori appelsiinia. Melkoinen herätys kun haistoin appelsiinin hajun. Lopettamisesta oli kulunut vain muutama viikko. Bonuksena sitten kaikki muut lopettamisen hyödyt.
- Anonyymi
Enään ei esiinny parveke/terassi tupakointia. Saatiin loppumaan isännöitsijän suullisella huomautuksella ja tietona seuraavasta tulee varoitus.
- Anonyymi
Otettiin selvää etukäteen ja myyntineuvottelija vannoi, että täällä ei tupakoida, mutta kukaan ei voi vakoilla jotain taloa 24/7, jotta tietäisi mitä siellä oikeasti tapahtuu. Raput on vuorattu tupakkavastaisilla ilmoituksilla, mutta kukaan ei valvo kieltoja.
- Anonyymi
Uudessa savuttomassa Hason talossa Sompasaaressa en ole huomannut yhtään savua parvekkeella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih445199Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5211755Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771100Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591008- 77943
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53931- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50803Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748