Näimme yli kolmen viikon jälkeen kihlattuni kanssa. Olen epäillyt että on joku pieni sivuhoito hänellä.
Kolmen viikon jälkeen seksiä ja miehen elin oli kuin kuivuneen sperman ja ***lunesteen jäljiltä. Lisäksi ei seisonut vaikka kuinka yritin. Oli myös likainen ja haavaumia kärki täynnä.
Voiko olla että oli vain iho niin kuivana kuten sanoi kuulemma pallitkin kuivuneet vai onko hoidellut jotain toista? Sellaista ohutta hienoa valkoista "lastua" irtosi...en tiedä mitä ajatella. Olen surullinen jos on pettänyt, olen surullinen kun epäilen jos ei olekaan pettänyt...
Pitää purkaa pahaa oloa
10
114
Vastaukset
- Anonyymi
Osaanotot, voi hyvinkin olla pettänyt. Onko Leppävirta kyseessä?
- Anonyymi
Kuis niin Leppävirta?
- Anonyymi
Haavaumat viittaa sukupuolitautiin. Ei niitä muuten tule.
- Anonyymi
Kihloissa oleva ja pettää..lähde pois😞 kohta yksään nainen ei enää luota miehiin.miehistä tulee turhakkeita.pärjätään me ilman niitäkin.muuttakoot toiselle planeetalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kihloissa oleva ja pettää..lähde pois😞 kohta yksään nainen ei enää luota miehiin.miehistä tulee turhakkeita.pärjätään me ilman niitäkin.muuttakoot toiselle planeetalle.
On niitä naisiakin jotka tekee samoin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On niitä naisiakin jotka tekee samoin...
No menkööt perässä..hyvää matkaa!
- Anonyymi
Naisen emätin on myös oiva sukupuolitautien levittäjä, harmi vaan et emättimen sisään ei näe kuten terkan pään näkee. Vaimolta saama sukupuolitauti ei riemastuttanut, pienessä huppelissa voi tapahtuu kaikenlaista ja kun se pieni kumihuppukin oli unostunut kiireessä vaimolta.
- Anonyymi
Itse epäilen myös samaa. Miehen penis haisi ihan hirveällä kun me näimme pitkän ajan jälkeen. Vahva pistävä haju mitä en koskaan aiemmin huomannut. Mietin vain että jos on ollut jonkun naisen kanssa niin miten joku voi haista noin pahalle. Nyt pelkään että olen saanut jonkun sukupuolitaudin... Onko kellään kokemusta että miehen ns haju olis muuttunut vieraissa käynnin jälkeen?
- Anonyymi
Juu ja kun nainen ajellut alapäänä lomien aikana alkaa mietityyttää kun muuten kasvaa karvahetteikkö ja ei saa kuin kumilla vaikka pillerit, selittää tyypillisillä et voi olla hiivaa kun kutissut ota kumi taitaa olla muuta hiivan sijan.
- Anonyymi
Aattele positiivisesti, et saa tautia 😁
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1825790Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä462673- 1562242
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161759Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne321586- 821394
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1621357Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241301Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321243Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.109997