Mitä tunsit tänään, eilen ja mitä luulet tuntevani huomenna aidosti?
Kaikki tunteet kiinnostaa.
Itse olen tuntenut vihaa koko sen ajan kun tämä todellisuus alkoi ja uskon sen jatkuvankin koska miksi todellisuus muuttuisi tai oma suhde siihen?
Aidot tunteesi?
6
191
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en halua elää vihassa, se on saatava purettua, viha tuo pahan olon. ahdistaa. En toivo sitä kenellekään, kuka sitten oletkin. Oli todella terävä kysymys, juuri tällä hetkellä, jos uskaltaisi jotain myöntää, ei kaikkea. Tunneskaala aivan sekaisin, järki, tunteet sosiaalisuus, en nyt ymmärrä.Paljon saa levittäjät tästäkin repimistä.
- Anonyymi
Miten epäaidossa todellisuudessa voisi olla aitoja tunteita?
- Anonyymi
Rakkautta vaan. Ja paljon.
- Anonyymi
Surua. Paljon surua kuten joka päivä. Kaipausta. Ikävöintiä.
- Anonyymi
Kaipausta. Merkityksettömyyden tunteita. Tyhjyyttä, epävarmuutta.
- Anonyymi
Joka päivä nyt jo jonkun aikaa olen tuntenut rakkautta , onnellisuutta , ikävää , haikeutta , iloa , surua , enimmäkseen rakkautta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656