onko dipper kielen siniseksi värjäävä makeistanko turvallinen tuote syötäväksi onko kellään kokemusta
dipper makeiset
10
1338
Vastaukset
- Anonyymi
On turvallinen minunkin 2 tyttöä söivät niitä tilasin heille 3 laatikkoa sinisiä vadelma dipper karkkeja itse en tykännyt mutta he pitivät niistä koska Ne värjäsivät kielen🤩. Mutta 1 laatikon missä on 100 dipper karkkia niin he söivät sen 2 päivässä!
- Anonyymi
No niistä sinisistä on tullut jotain allergiareaktioita mutta pinkit ja vihreät pitäisi olla ihan turvallisia.
- Anonyymi
https://www.kemikaalicocktail.fi/2020/05/lapsille-voimakkaita-oireita-sinisista-dipper-patukoista/
ei ole omakohtaista kokemusta, en ole maistanut - Anonyymi
Ei kannata syödä! Mulla tuli maha tosi kipeeks yhen dipperin jälkeen ja sit tuli paskan mukana sinistä mönmöä
- Anonyymi
Kannattaa syödä
- Anonyymi
No tuleeha jos syö 50
- Anonyymi
Rahan ahneus menee terveyden ohitse.. tää on nyt sitä eu lainsäädäntöä parhaimmillaan Suomen elintarvikevirasto nostaa kätenssä pystyy...tälläistä törkyä sallitaan Suomessa myydä täyttä piittaamattomuutta nuoria kohtaan,. suolisto sairaudet kasvaneet räjähdysmäisesti..
- Anonyymi
Jaa😂😂
- Anonyymi
Sitähän on spekuloitu, ett kyse saattaisi olla liian suurista sinivärimääristä. Siihen nähden a) varoisin ostamasta ja ainakin b) rajoittaisin lasten syömismääriä. Anna vaikka yksi per naama, jos yleensäkään annat, että saavat kielen siniseksi ja syököön sitten turvallisiksi tiedettyjä normikarkkeja. Kyllä se väri kielessä melko kauan pysyy.
- Anonyymi
On turvallinen, jos ei ahmi heti 50 päivässä. Mulla ei oo tullu mitään oireita, en syö kun maksimissaan kaksi päivässä. Eli ei kannata ahmia niitä ja syödä hirveästi päivässä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336314- 345783
- 293254
- 452650
- 342574
- 152238
- 372148
- 161906
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401779En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191737