Tuhansien guru Buddha Boy sai pidätysmääräyksen äskettäin

Anonyymi

Ram Bomjon, jota kutsutaan Buddha Boy ja Maitreay Guru, on kadonnut saatuaan pidätysmääräyksen. Silti tuhannet sokeat seuraajat palvovat häntä, vaikka hän on kohdellut väkivaltaisesti n 80 ihmistä Mareechin ja muiden mukaan.
Buddha Boy ei aina itse vahingoita ihmisiä, vaan hänen läheiset seuraajansa Buddha Boyn käskystä. Poliisit on lahjottu joten he eivät puutu asioihin.

Lienee vaikea ymmärtää miksi joku on niin julma, vaikka opettaakin itse *rauhaa ja rakkautta*. On tiedettyä, että meditaatio tuo yliluonnollisia kykyjä,. Jos korkeammalle kehittyneet joogit alkavat käyttää yliluonnollisia kykyjään itsekkäisiin tarkoituksiin, niin romahdus tulee ja joogi voi muuttua moraalittomaksi, ahneeksi tai väkivaltaiseksi.

Tuhannet ihmiset silti näyttävät uskovan, että Buddha Boy istui liekkien keskellä meditoimassa ja meditoi kuusi vuotta yhteen menoon nukkumatta, syömättä ja juomatta.

Tiedän, että joogit voi levitoida, kestää moskittojen puremisia tuntikausia liikkumatta, olen nähnyt itsekin outoja juttuja vieraillessani ashrameissa Intiassa noin 15-18 kertaa. Joogi voi jättää kehonsa silloin kun haluaa ja jopa muuttaa sen tuhkaksi.

Näyttää olevan olemassa kahtiajako puolesta ja vastaan puhujien välillä. Mitä mieltä ollaan Buddha Boysta

Täällä lisää todisteita
http://proutscandinavia.blogspot.com/2020/04/avidya-tantric-or-real-buddha-boy.html

6

75

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä mitään asiasta, mutta huolestuttavan kuuloista jos väkivaltaa käytetty.

• Anonyymi

Sokea usko ilman omaa ajattelua, siinä yhdistelmä missä kaikenlainen on mahdollista ja siitä löytyy esimerkkejä elämän joka osa-alueelta.

"Älä usko mihinkään yksinkertaisesti koska olet kuullut sen. Älä usko mihinkään tapaan koska se on kulkenut sukupolvelta toiselle.
      Älä usko yhtään mihinkään koska se on kirjoitettu johonkin pyhään kirjaan. Älä usko mihinkään opettajaasi tai vanhempaasi vain koska he ovat auktoriteetteja.
      Mutta kun havaitset ja analysoit, kun löydät kaiken olevan sopusoinnussa järjen kanssa ja kun huomaat että se on kaikkien eduksi, hyväksy se ja elä sen mukaan."
      Buddha

Tuo lause ei ole sidottu johtajiin tai aikaan ja paikkaan.

"Opiskelu ilman ajattelua on hyödytöntä. Ajattelu ilman opiskelua on vaarallista."
      Kungfutse

• Anonyymi

Viisaita sanoja.

• Anonyymi

Sivustolla paljon hyvää ja mielenkiintoista, joukossa kuitenkin Fulfordin sivulle linkki. Ottakaa selvää hänen piiristään myös.

• Anonyymi

Muistan kun tuosta kaverista vaahdottiin salaliittoteoriassa. Eipä toteutunut nekään ennustukset.

• Anonyymi

Kyseinen on nuori sielu, joka osaa meditoida. Buddha on myös rinpoche, kunnianarvoisa, moraalisesti kehittynyt. Moraaliin kuuluu suuressa määrin väkivallattomuus, toki saa puolustautua jos läheisiä tai itseä uhataan fyysisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6284
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      34
      5763
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3244
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2630
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2564
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2228
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2148
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1886
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1779
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1727
    Aihe