On aivan paska auto. En suosittele kenellekään.
Mondeo mk III
7
138
Vastaukset
- Anonyymi
On aina ilo lukea hyvin persteltuja mielipiteitä.
- Anonyymi
Niinpä
- Anonyymi
Mahhtakko hyö ottaa foordeja vaihdos toyotal??😢😢😢
- Anonyymi
Enpä itse menisi samaa sanomaan. 2006 vuoden farmari, ja kaikki toimii, vaikka mittarissa on 244 tkm, ja on edelleen ruosteet näkymättömissä ja hyvä ajaa ihan näihin nykyautoihinkin verrattuna. Pitkälle siivulle mainio, kaupungissa vähän kömpelö.
- Anonyymi
Helvetin hyvä auto joita on saanut jo rapiat 10 vuotta sitten erittäin edullisesti. Itse maksoin silloin erittäin vähän ja nyt 100tkm ajaneena voin sanoa ettei ole ollut isoja vikoja. Kori vähnä vittuomaisesti ruostuu. Normaalisti kuluvia osia, 1 kerran puola ja johtimet, takajarrusatulat on vähän vmäiset käsijarrun suhteen, automaattisäätöinen käsijarrukahva on vieläkin paikallaan mutta alkaa jo toiminta olla huonohko, käsijarruvaijerit vaihdettu kerran, imusarjan läpät olen juminut auki asentoon, poikittaiset takatukivarret on pitänyt vaihtaa kun jousikupit ruostui puhki (alustan pesu pelastaisi), kohta vaihdetaan pitkittäisten tukivarsien eli sen kynkän etupuslat. 1 kerran toinen takapyörän laakeri, vetoakselit piti vaihtaa ihan melkein äskettäin. Tästä sa
- Anonyymi
Pajat kutsuu Motskuja...hahhhaaaa
Köfffffffff- Anonyymi
Miksi kommentoit tolloloota sivuilla hahaa
T.köffffff
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336864- 386324
- 293474
- 452950
- 342684
- 152368
- 372188
- 162056
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481917En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191787