Yrittäjät kovia valittamaan

Anonyymi

Todellisuudessa asiakaspalvelu pettää. Hämeenkadulla yksi kenkäkauppa ilmoittaan olevansa nyt jälleen toiminnassa erillisellä lapulla ovessa, eikä korona siten ole enää esteenä. Mutta eipä ole todellisuudessa, minkä olen kahtena päivänä kokenut. Varsinkin näin korona-aikana käytän ns. kivijalkaliikkeitä,, jolloin ulkoilmasta pääsee suoraan kauppaan ja muutoinkin nissä on paras palvelu opastuksineen. Ainakaan tuollaisille ei pitäisi jakaa niitä ylimääräisiä tukiaisia, eli koronatukiaisia.

11

119

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tallusta nykyisillä kengilläsi, en pahastu vaikka ne ovatkin hieman lintallaan.

• Anonyymi

Näin korona-aikana tuo lienee paras neuvo.Vielä lisäisin vanhan sanonnan " Kallen kengät on lantallaan, ja Lintan kengät kallellaan". Eipä ole vanhan ajan kenkäkauppoja enää, ainakaan tässä kyläpahasessa. Mentävä kivikylään asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näin korona-aikana tuo lienee paras neuvo.Vielä lisäisin vanhan sanonnan " Kallen kengät on lantallaan, ja Lintan kengät kallellaan". Eipä ole vanhan ajan kenkäkauppoja enää, ainakaan tässä kyläpahasessa. Mentävä kivikylään asti.

Kivikylää lähempänä kivijalkaliikkeinä löytyy Riihimäeltä ainakin kaksi ja parkkipaikan saa läheisyydestä.

• Anonyymi

Ei niille mikään riitä kun Lintilältä kinuavat tukiaisia, mutta hoitajille eivät anna lisää liksaa!!!! Asiasta oli äsken aamu-tv.ssä ihmettelyä. Koronan takia jatkuvasti suojukset kasvoilla, mutta palkanlisää ei vain tule vaikka toiset ovat TES.n jo aikoja sitten tehneet. Kunnat valittaa rahapulaa, mutta veroäyri % eivät halua nostaa. Tutkimuksen mukaan kansalaisista 79 % kannattaa verojen korotusta kunhan terveyspalvelut vain toimisivat.

• Anonyymi

Minun kokemuksen mukaan valittajia ja arvostelijoita ovat ne, jotka eivät ikimaailmassa pystyisi muuhun kuin valittamiseen. Puhumattakaan yrittäjäksi alkamisesta.
      He ovat "Kelan hommissa". Takuuliksa kerran kuussa. Kyllä sillä taas kuukauden jaksaa valittaa ihan kaikesta.
      Millähän heitä saisi pois itse kaivetusta montusta ? Esimerkillä ?
      Ehkä, mutta se esimerkki olisi saatava alkamaan jo 5-vuotiaasta lähtien.

• Anonyymi

Minun kokemuksen mukaan valittajia ja arvostelijoita ovat ne, jotka eivät ikimaailmassa pystyisi muuhun kuin valittamiseen. Puhumattakaan yrittäjäksi alkamisesta.
      He ovat "Kelan hommissa". Takuuliksa kerran kuussa. Kyllä sillä taas kuukauden jaksaa valittaa ihan kaikesta.
      Millähän heitä saisi pois itse kaivetusta montusta ? Esimerkillä ?
      Ehkä, mutta se esimerkki olisi saatava alkamaan jo 5-vuotiaasta lähtien.

• Anonyymi

Nuo valittajat ovat yleensä punaviher hippejä, kuten vaikka niitä Li Anderssonin äänestäjiä.

Toinen suuri valittajien ryhmä ovat kaiken maailman luuseri anarkistit. Nehän ovat usein syrjäytyneitä kouluttamattomia luusereita ja Kelan tukien pitkäaikaisia nauttijoita, eikä niistä koskaan mitään muuta taida tullakaan.

• Anonyymi

Aloittaja kommentoi. Kenkiä löytyi sopuhintaan Riihimäeltä Hämeenkadun varrelta ns. kivijalkaliikkeestä. Usein tulee käytyä ostoksilla naapurikaupungissa, eli jotenkin siellä hommat osataan hoitaa fiksummin. Hyvinkääläisiä tapaa siellä muutoinkin ostoksilla. Tuohon yrittäjyyteen ja "Kela-syyttelyyn" sen verran että mikähän taho niitä tukiaisia nykyisin vaatii eniten?

• Anonyymi

Riihimäellä on pienet kivijalkaliikkeet palvelleet hyvin koronan aikaankin ja voi varata omia aikoja. Käyn mieluummin Riihimäellä ostoksilla.

• Anonyymi

Eiköhän niitä tukiaisia vaadi edelleenkin sama porukka kuin on jo vuosikymmeniä vaatinut ja saanut. Kauppareissutkin tehdään "tukiaisautolla", jonka polttoainekulut vähennetään kuluina.

• Anonyymi

Ostin uudet Niken juoksukengät,
      nyt pääsee helpommin raiskaajia pakoon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6524
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6003
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3324
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2770
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2604
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2278
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      1986
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1829
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1757
    Aihe