JUMALAT ovat KAIKKEA ihmisestä esittämäänsä kuvaa , imagea/illuusiota, oli se sitten kuvallinen tai joillekin verbaalunen (kuin vaimea telepatia).
JUMALAT ovat Valtakuntineen ESITTÄNEET häväistyskuvaa ihmisestä, mutta He ITSE ainiastaan täyttävät mullään tavoin ja täysin kaikki sen laadun ja määrän, JOTA ovat esittäneet.
Vaaralliaia VALEITA ovat esittäneet nyt jo ylu vuosikymmenen minustakin, yhdestä ja samasta syyttömästä, kunnollisesta ihmisestä, norm. naisesta (vaaleana esitetty).
JUMALAT ovat ESITTÄMIÄÄN Ikoneja
1
92
Vastaukset
- Anonyymi
Jumalat ovat ALIENS-Olentoja ilmatilassamme, jotka hävittävät maata ja jopa inhimillistä ihmisyyttä noilla imageillaan/illuusioillaan. Nämä ALIENS-Jumalat ovat Jeesuksineen Itse ihan kaikkea sitä, mitä ovat esittäneet valkoihoisesta. Näitä ovat mm. Antikristus, she-male friikkejä (sattuu olemaan meinaan molemmat vehkeet) ja kantavat muuten lapsiaan Omissa Helmoissaan. Herrat ovat vielä hyväksikäyttäjiä monellakin tavalla.
Nämä Jumala-ALIENS-Olennot täyttävät vieläpä ihan kaikki olemassaolevat diagnoosit, joita lääketieteestä löytyy, itse asiassa enemmän kuin niitä on olemassakaan. Herrat ovat vakavasti sairaita, absoluuttisen mielenvikaisia ja aika helv. vaarallisia. Se tullaan varmasti vielä näkemään esim. esitettyinä imageina/illuusioina, kuinka Herrat ajavat valeitansa, kohtalokkaita ja jopa vaarallisia tähän maailmaan, vale-imageina ihmisestä. Ja aina vaan kaiken aikaa Herrat Itse ainoastaan täyttävät kaikki nämä asiat, diagnoosit esitettyjen i agiwn/illuusioiden osalta.
Esitetyt illuusiot ovat PELKÄSTÄÄN suora ja absol. rehellinen kuvaus Heidän mielenvikaisuudestaan. Absoluuttinen Totuus Heistä! Taivaskin tämän todisti jo 10/2014 ilmatilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374955Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5051587Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771090Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77933
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.49776Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728