Mun mieli ontuu,. entä sun ?

Anonyymi

Mieli on mulla säpäleinä ,. tää hajottaa mun olon !
Jos sun mieli huojuu mitä teet ?
miten estää mielen alkaminen ontuu ?
ontuuko sun mieli ? minä oon säpäleinä kerta kaikkiaan haapaveellä :( !

14

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Minulla oli kans mieli ihan paskana ja ajatukset sitämyöten aika synkät. Sitten minä avauduin yhdelle tutulle täysin ja kerroin ihan kaiken ja se auttoi... sain moneen asiaan ihan eri näkökulmia ja ideoita.

• Anonyymi

Ite avauduin yhelle tutulle , niin se vain että kuules ku munki mieli on ihan riittävän paskana että et ole ainut , ja jätä minut rauhaan saatana !
        Noin ihanasti minule vastattiin jolla myös mieli säpäleinä ! Uskallappa tässä sitte kellekään avautua jos vastaan otto on tälläinen .....

• Anonyymi

sori, väärä hälytys tedraikas mene äkkiä takaisin muille palstoille joissa trollaat siellä kun mainittiin jopa oikea nimesi. Jotenkin kummassa unohdin mikä oli paikkakunnan nimi minkä sivuilla henkilöllisyytesi paljastettiin ehkä sinä löydät käymällä läpi joka ikisen palstan avauksineen?

• Anonyymi

se on taas muilla palstoilla sensuroimassa kun provota yrittää. Isot pojat taas lapsen kanssa leikkii näyttäen mistä se kana pissii ja eikös tämä lapsenmielinen taas itkua tuherra sensuroiden kaiken kun ei muuta osaa

• Anonyymi

Mitä sinä täällä horiset ?
        Tässä näkee se ettei tännekään ole hyödylistä avautua ku aina noita ääliöitä jotka epäilee kirjotuuksen aitoutta !
        Ja tuo menee vaino harhaiseksi että luulee tietävänsä kuka kirjoittaa ja vieläpä menee arvoissaan noin pahasti väärään !

PS... olen ihan hukassa . Ihan sama vaikka metsän puille huutais nämä ahdistukset ja hulluksi tulemiset kun mikään ei kuitenkaan auta !!! Kertakaikkiaan haapaveellä !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sinä täällä horiset ?
        Tässä näkee se ettei tännekään ole hyödylistä avautua ku aina noita ääliöitä jotka epäilee kirjotuuksen aitoutta !
        Ja tuo menee vaino harhaiseksi että luulee tietävänsä kuka kirjoittaa ja vieläpä menee arvoissaan noin pahasti väärään !

PS... olen ihan hukassa . Ihan sama vaikka metsän puille huutais nämä ahdistukset ja hulluksi tulemiset kun mikään ei kuitenkaan auta !!! Kertakaikkiaan haapaveellä !

Siis Persussuomalainen... olen ihan hukassa. Edes etäopetuksen pitäminen ei auta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis Persussuomalainen... olen ihan hukassa. Edes etäopetuksen pitäminen ei auta.

Vattu persuus totes Palliselle, että heikot sortuu elon tiellä
        jätkä, senkun porskuttaa ja wappu kiljut juuaan tavalliseen tapaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SE PS tarkoittaa loppu kaneettia. Tulee muistakseni sanoista Perään sanon.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SE PS tarkoittaa loppu kaneettia. Tulee muistakseni sanoista Perään sanon.

Ainakin Tynkkysen mukaan: perästä saat!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainakin Tynkkysen mukaan: perästä saat!

Ei Tynkkynen ole sitä keksinyt. Ota heleketti asioista selvää, ennen kuin tulet tänne pätemään!!!!

• Anonyymi

Jaksatko enää opettaa?

• Anonyymi

Miten tää kysysys tähän nyt liittyy ?
        Ihan outo olet ku luulee mua joksikin opettajaksi !!!!
        Hajoaa ne muutki ku opettajat hoitajat ,ja siivoojat. Ei tartte olla töillä raskautettu että pää nuppi ottaa ja sekoaa !!!

• Anonyymi

Itsepärjään hyvin huolettaa vaan tuon liuhuletin
      kohtalo pitääköne kärsämäkiset minkälaista huolta
      miehestä ja hänen nuorikosta

• Anonyymi

Mieli säpälöityy näinä aikoina mutta ällös olkoomme huolissaan. Normaali palaa vielä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      162
      4113
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      37
      2403
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      155
      2131
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1699
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      80
      1292
    6. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1250
    7. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      31
      1139
    8. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      144
      1102
    9. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      100
      908
    10. Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi

Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannan­hoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.
      Lieksa
      115
      830
    Aihe