Katson Kuinka monta Osuu itseen.
- Ei Tahdo lapsia ( ymmartaa kuinka kamala maailma on eika halua lisata karsimysta)
- monipuoliset mielenkiinnonkohteet
(Tarkoittanee etta Osaa olla yksinkin)
- Ei harrasta pintaliitoa
- Ei ole kiinnostunut materiasta eika sen hamstraamisesta
- vapaa Sielu/Yksi nainen Susi (ajattelee omilla aivoilla)
- Ei harrasta biletysta, Humeita ym idiottimaista
- Ei lammas
- luonnollinen
Ei loydy.
Kriteerit muuttuneet
6
72
Vastaukset
en biletä. juon vain kaljaa.
- Anonyymi
Ja se näkyy!
- Anonyymi
Kaikki muu täsmää mutta kyllä jotain hienoa itseään kiinnostavaa pitää olla koskee ihan mitä vaan se on vähän vaikee kakspiippunen juttu.
- Anonyymi
Haluan lapsia kyllä
Käytän huumeita jos huvittaa /luonnon juttuja (420)
Vapaa sielu
Pintaliito ei
Minimalistinen jep
Panen ketä haluan
Teen mitä haluan
Juoksen missä huvittaa
Olen lojaali jos voitat minun aivokemiat
Olen susi viihdy laumassa mutta myös yksin.
Lammas 😏 ...muuta seuraa mä johdan - Anonyymi
Lähdetään nyt ensin tästä nykyfaktasta liikkeelle että: naisen on elätettävä mies ja hankittava hänelle kaikki hänen haluamansa välineet autot sun muut välineet sekä urheiluautot omalla työn teollaan, lisäksi naisen on tehtävä miehelle miehen haluama määrä lapsia milloin mies niin haluaa.
Tämä on nykyaikaa, tähän pitää jokaisen akateemisen naisen tottua tähän nykyaiseen käytäntöön.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374875Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j4981541Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses57717