Abdominoplastia

Anonyymi

Hei! Mulle tehdään abdominoplastia parin viikon päästä. Jännittää, mutta olen onnesta mykkyrällå, että nyt pääsen leikkaukseen vallitsevasta tilanteesta huolimatta. Mitä minun tulee ottaa huomioon ennen leikkausta ja leikkauksen jälkeen?
meillä on puolitoistavuotias villi poikalapsi, jännittää hieman, miten pärjään hänen kanssa... isänsä jää ainakin kahdeksi viikoksi kesälomapäiviään viettämään, että pääsen johonkin kuntoon. Kauanko menee toipuessa suurin piirtein ? Mielelläni lukisin kokemuksia ko.leikkauksesta.

9

1069

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hirmu järkevää mennä nyt yhtään mihinkään ”turhaan” toimenpiteeseen..

• Anonyymi

Tosi järkevää, eikö ookki? Miekin ei kävin kesäkuun alussa ja voi vitsit kylläpä kannatti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi järkevää, eikö ookki? Miekin ei kävin kesäkuun alussa ja voi vitsit kylläpä kannatti.

Et sitten katsonut viestin kirjoituspäivämäärää. Olin tuohon aikaan juuri perunut plastiikkakirurgisen leikkauksen konsultaatioajan, koska koronan ollessa kovimmillaan, leikkausta ei uskaltanut edes ajatella. Nyt olen harkinnut että tilaisiko uuden ajan.

• Anonyymi

Itse kävin samassa toimenpiteessä viime vuonna. Abdominoplastiaa tehdään pieniä ja suuria, itse olin suuressa. Leikkaus oli aikamoinen koettelemus, kesti melkein 5 tuntia. Ensimmäiset 3 vrk kipu oli jäätävä ja seuraavat 2 vkoa kovaa. Itse olin 100% sänkypotilas noin viikon. Aluksi tarvitaan toista aikuista, jotta kodin vuodeosastoelämä onnistuu. Leikkauksen jälkeen täytyy nukkua 1kk selällään ja kulkea 1vko kumarassa. Mutta kun kaikesta selviää, jälkikäteen voi olla tulokseen tosi tyytyväinen. Nyt korona-aikaan kannattaa käyttää kaikkia mahdollisia varotoimia.

• Anonyymi

Hei! Kävin Liettuassa joulukussa, tein abdominoplastia ja tällä hetkellä vielä ala vatsa on vähän kova mutta kyllä kaikki on mennyt hyvin. Siellä hinta edullinen.

• Anonyymi

Ja kaikki vakuutukset ? olet sielläturisti--eli ei kukaan ja komplikaatiot hoidetaan veromaksojen rahalla

• Anonyymi

Mainos

• Anonyymi

2-3 kuukautta on epämukava mutta on hyvä likkua koska auttaa paljon. Pian minun leikkauksesta on 6kk ja on mennyt tosi hyvin mutta täytyy vielä odottaa vähän aika

• Anonyymi

Mulla tehtiin sama leikkaus kunnan puolella kesäkuun alussa. Nyt muutama viikko leikkauksesta ja alkanut vihdoin helpottaa kivut ja liikkuminen. Eka viikko tosiaan oli tuskainen kipujen nukkumisen selkäkipujen takia. Nyt pystyn kävelemään ja tekemään normaaleja asioita ja hoitamaan myöskin pieniä lapsiani kotona. Kuumuus on aina miinus koska tän korsetin kanssa ei ole kauheen kivaa. Tikit otettiin navasta 2vko jälkeen loput sulaa itestään kai 4vko sisällä. 2 viikkoa pitäs ottaa viel iisisti sit saa olla vapaammin koska 4vkp sanott8in ainaki minulle että ei saisi olla ilman korsettia eikä tehdä mitään ylimääräistä. Seksi jännittää miten onnistuu kun on alavatsa suht kipeä vielä ja ja vatsalihaksia on ommelu yhteen ja mies kaipaa läheisyyttä mut uskon et sekin on jo salittua. Korona ajan takia ei tarvitse aikaa siirtää kaikki menee kyl silti hyvin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      171
      5488
    2. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      44
      2633
    3. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2222
    4. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      16
      1759
    5. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1384
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      162
      1317
    7. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      24
      1291
    8. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      32
      1223
    9. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      23
      1182
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      106
      982
    Aihe