Eli oon 13 vuotias (heinäkuussa 14) ja mulla noita finnejä pukkaa naamaan tuon tuosta.. Kaikil mun frendeil on tosi puhdas iho ja niil ei oo melkei ikin finnei ja sit mua nolottaa aina vaa peitellä niit. Pesen kasvoi melkein joka päivä ja yritän olla koskematta kasvoihi likasil käsil. Perjantaisi en voi koskaa pestä kasvoi yhen jutu takii D:: Oon kokeillu laittaa nyt kahen päivän ajan sitruunamehuu mun finneihi ja se vähän vaalentaa niitä, mutta ei paljoa. eli siitä ei oo apuu. oon kans kuullu et jos laittaa paljo kortisoonii ja antaa olla nii ne vaalentuis, vaan eipä toimi tuokaan. Mulla on nyt ihonalainen finni naamassa johon eilen päätin tökätä neulalla reiän ::D jotain sielt tuli mut ei sen ulkonäkö muuttunu ollenkaa. eli pelkkä patti tos.
ELI TIIVISTETTYNÄ!!
1) miten voin ehkäistä finnejä (pesen kasvot melkein joka päivä enkä koskettele kasvoihin likasil käsil)
2) miten saan finnin punoituksen kuriin?
3) miten ihonalaset finnit pois?
AUTTAKAA NUORTA HÄDÄS ;(
Miten saan finnin punoituksen pois?
1
1063
Vastaukset
- Anonyymi
Tärkeää on se millä ja miten pesee kasvonsa päivittäin.jos käyttää liian kuivattavia pesuaineita eikä rasvaa ihoa, finniongelma todennäköisesti pahenee.
Finni on kehon ja ihon tulehdukseen liittyvä tila.
- Teepuuta sisältävä pesugeeli/saippua on auttanut mua vähentämään ihon tulehdusta ja taipumusta finneihin JA yhdessä tämän kanssa pesun jälkeen ihon rasvaaminen Humektan-rasvalla. Ohut miellyttävä finni-iholle sopiva.
Myös siihen mitä syö, kannattaa kiinnittää huomiota. Parin viikon kokeilu ilman karkkia, sipsiä ja pulla yms herkkuja, suosittelen tätä kokeiltavaksi ja vastaavasti lisätä ruokavalioon marjoja, inkivääriä, valkosipulia jne
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305840- 345343
- 293034
- 342454
- 372118
- 152088
- 382043
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391656