Mietin, että jos nai usean kanssa erikseen ja yhtäaikaa, miten vaan, niin libido on varmasti kiitettävää tasoa, mutta, mitens on intohimo?
Onko libidolla ja intohimolla yhteys?
6
107
Vastaukset
- Anonyymi
Se on varmaan yksilöllistä, onhan näitä polyamorfisia suhteita ym., kaipa niissä intohimoakin on. Ja mitä nyt intohimo kenellekin tarkoittaa? On tämä tunnepuhe aika löysää jargonia. Mitä se tuo into-etuliite tuossa himon edellä tarkoittaa? Varmaan löytyy määritelmä jostain sanakirjasta, en jaksa etsiä.
- Anonyymi
kokeilemalla se selviää, =)
- Anonyymi
Kanssasi haluaisin olla. Sinuun minä tunnen intohimoa ja jo kuollut libidonikin herää 💃
- Anonyymi
Oletko sinä sellainen seksirobotti, jolla on selässä painike himopanolle ja intohimopanolle. Huomaanko eron ? Ja onko muita panomuotoja valittavissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä sellainen seksirobotti, jolla on selässä painike himopanolle ja intohimopanolle. Huomaanko eron ? Ja onko muita panomuotoja valittavissa?
Yksinkertaisuudessaan minulle himo on fyysistä ja viettipohjaista. Intohimossa on mukana vahva tunnesidos. Näin minä olen sen itselleni selittänyt. Minusta näkee kyllä eron 💃💞 ,onko kyse himosta vai intohimosta 🥰
- Anonyymi
Samaa mieltä, kyllä on köyhäksi mennyt jos intohimosta on etuliite kadonnut ja se käsitetään pelkäksi himoksi.
Intohimo sijaitsee korvien välissä. Minun intohimoni sytyttää älykkyys, herkkyys ja yhdistelmänä.
T
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870