VW TRP 2.4D .Auto hehkuttaa jatkuvasti. Missä vika???
Transportterin hehkutus
15
4890
Vastaukset
- teeseitse
tarkista vasempaan etuoveen menevä johtonippu, siellä olevat johdot ovat voineet mennä rikki ja koskettavat toisia, aiheuttaen jatkuvan hehkuvalon palamisen. näin kävi minulle.
- eekku
ei pala valo vaan se todella hehkuttaa. olen laittanut merkkivalon hehkun päästä.hehkuvalo sammuu kun hehkutus on valmis. syttyy uudelleen kyn starttaa.
- Golffisti...
eekku kirjoitti:
ei pala valo vaan se todella hehkuttaa. olen laittanut merkkivalon hehkun päästä.hehkuvalo sammuu kun hehkutus on valmis. syttyy uudelleen kyn starttaa.
Joissakin malleissa on hehkutus yhdistetty kuskin oven avaukseen, joten jos johdot ovat poikki/oikosulussa, saattaa sen takia hehkuttaa.
Toinen ajatus on että, joissakin malleissa hehkun valo toimii jonkin muun toiminnon vikavalona. - eekku
Golffisti... kirjoitti:
Joissakin malleissa on hehkutus yhdistetty kuskin oven avaukseen, joten jos johdot ovat poikki/oikosulussa, saattaa sen takia hehkuttaa.
Toinen ajatus on että, joissakin malleissa hehkun valo toimii jonkin muun toiminnon vikavalona.minulla ei mene yhtään johtoa oviin.
- vw pappa
jos vika hävisi rele voi olla rikki,kärjet jumissa?ne hehkut vie niin paljon virtaa että ajon aikana saattaa akku tyhjentyä.
- eekku
hehkutus sammuu kun poistan releen. minulla on uusi rele ja vika ei korjaantunut sillä
- vw pappa
eekku kirjoitti:
hehkutus sammuu kun poistan releen. minulla on uusi rele ja vika ei korjaantunut sillä
vika on siis herätinvirtapuolella.ei nyt irtoa ideoita,sorry.
- käpälä
tarkistanut kuinka kauan hehkuttaa käynnistyksen jälkeen?Meinaan nääs,että jälkihehkun kuuluukin toimia noin.
- eekku
en uskalla pitää niin pitkään että sammuis.(polttaa hehkut)Hehkuttaa lämpimänäkin ties kuinka kauan.Sulake rasiassa oleva hehkurele lämpiää niin paljon että meinaa rasia sulaa.
- Transporter
eekku kirjoitti:
en uskalla pitää niin pitkään että sammuis.(polttaa hehkut)Hehkuttaa lämpimänäkin ties kuinka kauan.Sulake rasiassa oleva hehkurele lämpiää niin paljon että meinaa rasia sulaa.
Jälkihehkutus kestää kylmällä koneella aina 4 minuuttia 30 sekuntia. Merkkivalo mittaristossa palaa n. 20 sekuntia. Tässä on esikammiodiesel. voi olla erilainen. En muista nyt varmansti 2.4:ää.
Hekutulppien (4kpl) sulake on 80 A. - eekku
Transporter kirjoitti:
Jälkihehkutus kestää kylmällä koneella aina 4 minuuttia 30 sekuntia. Merkkivalo mittaristossa palaa n. 20 sekuntia. Tässä on esikammiodiesel. voi olla erilainen. En muista nyt varmansti 2.4:ää.
Hekutulppien (4kpl) sulake on 80 A.Esikammio diesel pitäs tämänki olla. 50A sulake on hehkutukselle.
- Anonyymi
eekku kirjoitti:
On missä siatsee hekurele 2000 vuosimallissa
- Ltmies
Minulla LT 28 D vm92 Hehkurele paloi, uuudet releet kuumiaa myös. Akulta lähtevä virtakaapeli laturiin kuumiaa myös. Laturi vaihdettu, ei auta, eikä lataa. Akku tyhjenee itsestään jos akun kaapelit on kiinni akussa ?
- hehkuttakaalisää
Mun mielestä Transporter on niin hyvä auto, että sitä pitää hehkuttaa jatkuvasti!
- Anonyymi
Missä vika.aamulla ei käyntiin ei hehkuta ollenkaan.sulakkeet ehjät kaikki nyt ostin releen täytyy aamua ootella.voiko kaikki tulpat mennä kerralla.2.4 aab vm2000
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2576957Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne664524Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1393258- 1562342
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181890Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1711626Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311518- 821514
Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https391405Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.1121077