hei ukko miehet

Anonyymi

olette ukkomiehet miestä vailla vaikka on oma vaimo mutta jos tekee olla miehen kanssa tule luokseni nuolen kulliasi saat panna minua perään olen mies joka antaa sinulle mitä haluat saat toiveesi totetumaan nuolen kullisi toimintakuntoon tulethan luokseni

10

1017

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei kai Riihimäki.

• Anonyymi

jos olet kiinnostunut tule kylään

• Anonyymi

sinähän sen tiedät mitä olet vailla tule hoidotaan asia kuntoon

• Anonyymi

Mistä päin olet? Mulla ainakin tekis mieli tyhjentää pussit toisen miehen suuhun kun muija ei ole antanut moneen kuukauteen. Oon kerran saanut mieheltä imut yli kaks kymmentä vuotta sitten ja oli kyl ihana kokemus.

• Anonyymi

ota yhteyttä minuun saan sinun kullin onnelliseki kuin sinut suuni on avoin kullisei tulethan nauttimaan kanssani

• Anonyymi

voi hyämies ota yht minuun imen sinut onnellieksi saat viimein hyvän olon olen mies takaan sen 0443413783 ota yht odotan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

voi hyämies ota yht minuun imen sinut onnellieksi saat viimein hyvän olon olen mies takaan sen 0443413783 ota yht odotan

Pistä riippa kivi palleihis ja hyppää jorpakkoon käppänä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ota yhteyttä minuun saan sinun kullin onnelliseki kuin sinut suuni on avoin kullisei tulethan nauttimaan kanssani

Hyi hemmetti en koskis tikullakaan yök

• Anonyymi

Hmm...
      Mistä moinen ajatusten Tonava ?

• Anonyymi

Varmaan sukua karpaattien nerolle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      235
      6674
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      65
      3890
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      130
      3133
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      156
      2312
    5. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      17
      1853
    6. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      170
      1577
    7. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1474
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      29
      1441
    9. Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!

Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https
      Euroviisut
      37
      1369
    10. Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista

Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.
      Maailman menoa
      111
      1061
    Aihe