Mikä palaa Linnan lähellä keskiviikkoiltana noin 22.30? Voimakas haju tunkeutuu sisään talohin.
Mikä käryää?
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan lähiaikoina ainakin on osittain, aika pahasti palanut poltinahontiellä, puinen vanhempi omakotitalo. Jospa tuuli työnsi savunhajun moottoritien yli linnan suuntaan.
- Anonyymi
Käry tulee moottoritieltä,. Sieltä nousee sakea savu ja keltaiset valot vilkkuvat suunnilleen Seminaarinkoulun rampin kohdalla. Ilmeisesti moottoritietä päällystetään tai paikataan, kuten joskun ennenkin on tehty, mutta koskaan aiemmin yhtä pahaa ja sakeaa käryä ei ole saatu aikaan. Nyt ovat todelliset tunarit töissä eikä terveysiranomaisia kiinnosta. He asuvat kaukana käryn ulottumattomissa.
Keuhkot tukossa- Anonyymi
Haisee ihan Siiriltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haisee ihan Siiriltä.
..Ai Angerkoskelta ?
- Anonyymi
ei kun Siiri Äiteeltä
- Anonyymi
..No hyi !
- Anonyymi
Ruohoo polteloovat siellä jannuset, ja se tuoksuu eikä haise. Voimakas tuoksu, taitaapi Early-Skunkkii olla ko nuin komiast tuoksu leijaa Hämehentielle asti. Eipä mulla muuta.
- Anonyymi
kuka siellä aseman seutuvilla oikein pajauttelee kun tuoksahtelee toisinaan joltain parvekkeelta, niin otaksun että parvekkeelta jostain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuka siellä aseman seutuvilla oikein pajauttelee kun tuoksahtelee toisinaan joltain parvekkeelta, niin otaksun että parvekkeelta jostain.
Tiedän kyllä mutt kerro en, muuten saan vain karstat piipusta.
- Anonyymi
Onneksi ei ole muuta.
- Anonyymi
Voihan tuo olla vaikka hollannin toivoakin,erittäin vahva tuoksuinen myös. Leijaa kivasti pikku tuulessa. Ja mukavan tömäkkä tapaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan tuo olla vaikka hollannin toivoakin,erittäin vahva tuoksuinen myös. Leijaa kivasti pikku tuulessa. Ja mukavan tömäkkä tapaus.
Mummojen suosikkituoksu takavuosina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummojen suosikkituoksu takavuosina.
Miksipä ei myös nykypäivänäkin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksipä ei myös nykypäivänäkin?
Niin, vastahan se Sakka Peurikin puhui dullantuoksuisista mummeleista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaus edelliseen: "isovanhemmista".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mummelit leipoi dulla-pullaa !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa502069En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos311660Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141444Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3511426- 101334
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681295- 121088
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul8994- 81972
- 20959