Miten käytännössä ko. asennukset tehdään valettavaan betoniseinään? Ymmärtääkseni kahden vanerimuotin väliin, jossa raudoitus, valetaan betonia joten miten rasiat kiinnityvät valun sisään?
Sähköasennukset ym. putkitukset valuseinään?
16
185
Vastaukset
- Anonyymi
Kiviseinästä jätetään yksi kivi vekka poksin tähen.
- Anonyymi
Opettele lukemaan ja vielä lisäksi ymmärtämään lukemasi. (voi olla ylivoimainen tehtävä).
- Anonyymi
No ne naulataan siihen muottivaneriin.
- Anonyymi
OK, tämä selvä.
- Anonyymi
... ja tarttuvat betoniin kun betoni kovettuu.
Mutta naulojen sijasta kait käytetään ruuveja?
-raksaaja(sh) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... ja tarttuvat betoniin kun betoni kovettuu.
Mutta naulojen sijasta kait käytetään ruuveja?
-raksaaja(sh)No ei, muottivanereiden poistaminen ehjänä olisi silloin mahdotonta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei, muottivanereiden poistaminen ehjänä olisi silloin mahdotonta.
niinpä se onkin. yleisesti ottaen kaikenlaisiin piikkauksiin ja korjauksiin pitää valurungossa varata 2 päivää per kerros. hölmöläisten hommaa
- Anonyymi
Valuun asennetaan yleensä taipuisa muoviputki. Jos rasia pitää jostain syystä saada valun ulkopinnan tasoon, kolon sille voi rakentaa esim. puusta tai styroksista.
- Anonyymi
Betonivalussa nimenomaan ei saa käyttää taipuisaa muoviputkea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Betonivalussa nimenomaan ei saa käyttää taipuisaa muoviputkea.
eeehehehhheee ... tätä se on... valuharkkorakentaminen. säätöä säätöä ja vielä vähän säätöä. Lammi "säätö" kivitalot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
eeehehehhheee ... tätä se on... valuharkkorakentaminen. säätöä säätöä ja vielä vähän säätöä. Lammi "säätö" kivitalot.
Kuka valuHARKOISTA on kirjoittanut???
- Anonyymi
Miksihän tänne kommentoivat sellaiset jotka eivät ole ikinä edes nähneet tehtävän sähköputkituksia paikalla muottityönä valettaviin betonirakenteisiin.
- Anonyymi
Aivan totta, mielestäni vain sellaiset saavat kommentoida jotka ovat itse tehneet: suunnitelmat, maanrakennustyöt, muotit, raudoitukset, putkitukset, johtojen vedot, seinäpinnoitukset ja sähkötyöt.
Sitten kun on itse tehnyt kaikeken alusta loppuun saa kommentoida täällä insinöörien palstalla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan totta, mielestäni vain sellaiset saavat kommentoida jotka ovat itse tehneet: suunnitelmat, maanrakennustyöt, muotit, raudoitukset, putkitukset, johtojen vedot, seinäpinnoitukset ja sähkötyöt.
Sitten kun on itse tehnyt kaikeken alusta loppuun saa kommentoida täällä insinöörien palstalla.Kaiken siis, tiedä siitä Kekestä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun on itse tehnyt kaikeken alusta loppuun saa kommentoida täällä insinöörien palstalla.Täällä on tyylinä että ne jotka vähiten tietää mölisee eniten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten kun on itse tehnyt kaikeken alusta loppuun saa kommentoida täällä insinöörien palstalla.Suomi24 on tarkoitettu: Mielenterveysongelmaisille, juopoille, narkkareille, pitkäaikaistyöttömille, vuokra-asujille. Jos ei kuulu noista vähintään kahteen ryhmään niin ei muuta kuin helvettiin täältä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod315939- 345433
- 293074
- 342454
- 442287
- 372118
- 152108
- 121701
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191687Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391686