Elämä voi olla kurjaa..

Anonyymi

Kun joutuu elämään ilman sitä..
Että jos miehet joutuu olla ilman , niin joutuu näköjään olemaan naisetkin..
Että se siitä intohimosta..

17

106

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaikka kirjoituksessa on ikävää ilmassa niin on se jotenkin hauska samaan aikaan :D

• Anonyymi

Niin , surkuhupaisaa kyllä.
        Tosiasiassa hymy on hyytynyt ajat sitten.
        Olen kuin joku traaginen clowni , arjessaa hymyilee mutta sieluun sattuu..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin , surkuhupaisaa kyllä.
        Tosiasiassa hymy on hyytynyt ajat sitten.
        Olen kuin joku traaginen clowni , arjessaa hymyilee mutta sieluun sattuu..

Tämä edellinen (11.28)on aloittajalta.

• Anonyymi

Tasan yhden kerran seksiä tänä vuonna hänen kanssaan, muita en halua. Sooloseksiä en laske, se on paineen purkua. Silkkaa kärsimystähän tämä on, kun on hyvin seksuaalinen. Ja nainen tarvitsee myös spermaa ollakseen onnellinen. Ihan tutkittu juttu. Ei ole normaalia tämä, elämänhalu hiipuu vähitellen.

• Anonyymi

Ai haluat tasan yhden kerran tänä vuonna seksiä hänen kanssaan? Aika vähällä tulet toimeen :s

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai haluat tasan yhden kerran tänä vuonna seksiä hänen kanssaan? Aika vähällä tulet toimeen :s

Tule jo olen tässä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei se ole multa pois, jos luetun ymmärtäminen ei suju.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tule jo olen tässä!!!

Menen suihkuun niin koputa kovaa oveen jos tuut!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Menen suihkuun niin koputa kovaa oveen jos tuut!!

Hyvä että on tasapuolista.
        Hähähjää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä että on tasapuolista.
        Hähähjää

Olipas sadistinen kommentti joltain.

• Anonyymi

Mieluummin seksitön elämä kuin joku hyväksikäyttö suhde. Tämän tajuaa vasta aikuisena. Mut parempi myöhään.

• Anonyymi

Naiset kyllä pärjää miehiä paremmin ilman seksiä ja hyvin ilmankin sitä.

• Anonyymi

Kyllä, naisilla on kiva tapa hoitaa seksielämä. Ei tarvii käyttää edes rahaa siihen.

• Anonyymi

Seksi on ihmisen normaali perustarve , miksi pitäisi olla ilman??
        Se vaan mistä ihmiset viehättyy , on eri asia.

• Anonyymi
    • Anonyymi

On se kurjaa. Ja kaikista kurjinta on elää puutteessa av(i)oliitossa, jos oma moraali ei anna myöten pettämiseen ja jos mikään keskustelu tai viettely ei auta ollenkaan. Useamman vuoden kokemuksella sanon tämän. Sinkkuna voi valita itse selibaatin tai odottaa häntä omasta valinnasta tai voi halutessaan hakea s-seuraa pahimpaan turhautumiseen. Silloin nuo kaikki on omia tietoisia valintoja. Sen sijaan varattuna on kuin vankilassa varsinkin jos läheisyys, vuorovaikutus, keskustelu ja kosketus myös puuttuu samalla ja tilanne on jatkunut vuosia. Todellakin on kyseessä perustarpeista, itse oot hoituu myös yksin tarvittaessa. Siis vaikka on kyse seksistä, ei se silti ole kyse vain seksistä vaan koko parisuhteesta ja puolison systemaattisesta torjunnasta.

Itse olen vapautunut jo n. 9kk sitten parisuhteen velvollisuuksista ja kulissinkin purku on selvä ja toteutusta suunniteltu. Kun olen taas suhteessa (toivottavasti Hänen kanssa), minua ei pidättele mikään. Nyt tekee usein monta kertaa päivässä mieli, näen hänestä kuumia unia. Hän saa minut haluamaan, vaikka emme ole tai ole olleet suhteessa koskaan vielä. Tällä Ässällä tunteet vaikuttaa voimakkaasti haluihin.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6984
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6404
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3494
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2980
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2714
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2408
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2066
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1937
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1797
    Aihe