Nyt siellä Hua Hin in aseman seudulla oliskin paljon toljottamista , menossa massiiviset rakennustyöt , uutta rataa tulossa uskomatonta vauhtia.
Niin muuttuu maailma " eskoseni " ..
Monet tosin lomallaan harrastavat muitakin asioita, harvat rakennustyömaata matkustaa katsomaan.
" Toljottajalle " tiedoksi
13
103
Vastaukset
- Anonyymi
Vuosia sitten jo puhuttiin rakennettavasta rautatieyhteydestä Hua Hin - Bangkok, taitaa tulla totta - tulevaisuudessa .
- Anonyymi
Olisihan tuo rautatie kätevä, pääsisi nopeammin pois kuolevasta kylästä.
- Anonyymi
minä vaan maleksin kotona.
- Anonyymi
Minä toljotan peiliin ja peilikuva toljottaa takaisin . Näin ne päivät kuluu toljottaessa.
- Anonyymi
Niin, mitäpä se pattayan rakas muuta Junttilassa, mutta onhan juntilla tämä palsta johon voi mietteitään julkaista puutostilassaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, mitäpä se pattayan rakas muuta Junttilassa, mutta onhan juntilla tämä palsta johon voi mietteitään julkaista puutostilassaan.
ollaanko peppusia toisillemme...
N&S - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ollaanko peppusia toisillemme...
N&SNeiti ja Soiman?
- Anonyymi
Leikkikoulu lapsoset ? Palsta ei ole teille tarkoitettu, ihan on aikuisille , järkeville
ihmisille joita onneksi suurin osa kirjoittajista edustaakin. Kts. aloituskirjoitus - aihe ennenkun osallistut , please.- Anonyymi
Lukihäiriö? Suurin osa? Valikoiva huomiokyky?
- Anonyymi
No JOO , totta !! Niin taitaa olla , varsinkin Pattaya palsta täysin täyttä p.......
- Anonyymi
Voit sanoa rohkeasti pattayapalsta on täyttä tuuba, takuulla jo 15 vuotta.
- Anonyymi
Olen toljottanut peilikuvaani jo viikon. Olenko normaali toljottaja?
- Anonyymi
Kylmää taltioivien seinien sisäpuolella.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337074- 386474
- 293544
- 453100
- 342744
- 162462
- 372198
- 162086
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481957- 341810