mikä on paras kaupan lihapiirakka
nyt galluppia
25
151
Vastaukset
Ai lihapiirakka? Hah hah. Paljon parempi herkku on savusilakka. Suosittu välipala Rymiksessä, jossa ihmiset elävät keskimäärin 85-95 -vuotiaiksi.
- Anonyymi
savusilakat on hyviä mutta ei kysytty nyt sitä vaan lihapiirakkaa kysyttiin eli kaupan valmis lihapiirakka ja tarkoitatko rymistä eli rymättylää
Anonyymi kirjoitti:
savusilakat on hyviä mutta ei kysytty nyt sitä vaan lihapiirakkaa kysyttiin eli kaupan valmis lihapiirakka ja tarkoitatko rymistä eli rymättylää
Kyllä, Rymis=Rymättylä.
No lihapiirakka on pelkkä rasvalätty, tapa jänis :)
- Anonyymi
ei kysytty terveellisyydestäkään mitään vaan lihapiirakasta kysyttiin ja on se helppo ja nopea valmistaa jos tarvii nopeasti ja helposti jotakin ja äkkiä
Ei saa jäneksiä tappaa. Voisitko muka tuommoisen suloisen pikkunyytin laittaa evääksi :(
https://aijaa.com/YM7MfxHarmaaritari kirjoitti:
Ei saa jäneksiä tappaa. Voisitko muka tuommoisen suloisen pikkunyytin laittaa evääksi :(
https://aijaa.com/YM7MfxNo en kai minä nyt tuota vaan metästä. Mitä, onko sulla pupu? :D Tuohan on joku kesyluppana.
- Anonyymi
Harmaaritari kirjoitti:
https://aijaa.com/YM7Mfxilmeisesti pönttis syö ennemmiin jäniksen kuin lihapiirakan mutta toivottavasti ei syö elävänä voi pupu parkaa
Anonyymi kirjoitti:
ei kysytty terveellisyydestäkään mitään vaan lihapiirakasta kysyttiin ja on se helppo ja nopea valmistaa jos tarvii nopeasti ja helposti jotakin ja äkkiä
Ota nakki. Kevyt. (Choritzo). Jos lihapiirakan maiskuttaa, sen tuntuu kitalaessa vielä joulunakin. Et niin kysyny, mutta minä just vastasin!
misspönttöuuni kirjoitti:
No en kai minä nyt tuota vaan metästä. Mitä, onko sulla pupu? :D Tuohan on joku kesyluppana.
Ei oo kun ihan villi rusakonpoikanen. Oli ilmnestyny ovelle yks aamu, siinä se napotti päivän. Hirvee huoli mulla että mitä sille tekee reppanalle :( onneks oli lähteny seuraavana yönä, ehkä se selvis ja emo löysi mut ei oo varmaa.
- Anonyymi
misspönttöuuni kirjoitti:
Ota nakki. Kevyt. (Choritzo). Jos lihapiirakan maiskuttaa, sen tuntuu kitalaessa vielä joulunakin. Et niin kysyny, mutta minä just vastasin!
saako ottaa iso viitonen nakki
Harmaaritari kirjoitti:
Ei oo kun ihan villi rusakonpoikanen. Oli ilmnestyny ovelle yks aamu, siinä se napotti päivän. Hirvee huoli mulla että mitä sille tekee reppanalle :( onneks oli lähteny seuraavana yönä, ehkä se selvis ja emo löysi mut ei oo varmaa.
Ahaa. Kyllä se pärjää, luonto pitää huolta ja ohjaa emolle. Ne on nämä pikkuset semmosia hömelöitä, emopupu ynissyt sen takaisin. Se halus kattoo kuka oot...ja tziigailla terdellä :) ei hättää.
- Anonyymi
Koskaan en ole lihapiirakkaa syönyt.
-flowersreally- - Anonyymi
En osa kaupasta lihapiirakkaa, ostan torilta.
eromangan lihapiirakka on suomen paras
- Anonyymi
Jos ei paras, niin kärkitaistelussa. Mut laittaa kyllä närästämään koska rasvassa ei ole säästelty.
Ojalan piirakkakojun lihis on parhaimpia myöskin. Se on kivan ohut ja hyvät sisukset. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei paras, niin kärkitaistelussa. Mut laittaa kyllä närästämään koska rasvassa ei ole säästelty.
Ojalan piirakkakojun lihis on parhaimpia myöskin. Se on kivan ohut ja hyvät sisukset.en ole koskaan nhnyt tai kuullut ojasen vai ojalan lihapiirakoista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
en ole koskaan nhnyt tai kuullut ojasen vai ojalan lihapiirakoista
No oletko sitten kuullut Eromangan lihiksistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oletko sitten kuullut Eromangan lihiksistä?
kyllä niitä muutaman ostin kun asuin helsingissä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä niitä muutaman ostin kun asuin helsingissä
Ikinä et ole Helsingissä asunut!
- Anonyymi
Hyi rasvaset lihikset, jäävät kitalakeenkin kii kun yrittää mässyttää. Joten kuten menee grahamlihis, jos ei parempaa ruokaa just sillä hetkellä jaksa vääntää.
- Anonyymi
Paras lihapiirakka kaupassa on hyvännäköinen naismyyjä.
- Anonyymi
tiän kuka diggas amissan lihiksisitä
- Anonyymi
Graham-lihapiirakat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1624113Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä372403- 1552131
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161699- 801292
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241250Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https311139Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1441102Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.100908Pirre vaatii nyt karhuja ammuttavaksi
Ylellä taas hauskaa lieksa uutista. Karhujen kannanhoidollinen metsästys on Lieksan kaupungin mielestä välttämätöntä.115830