Mies, kerro

Anonyymi

Minkälainen tai minkä värinen paita minulla oli viimeksi kun nähtiin? Entäs noin yleensä niinkun?

18

56

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jopa minä osaan vastata tohon!hän matkii minua!!!sama väri joka päivä paidassa!!!! väri ei ole muuttunut kolmeen kk!!! joten vastauksen tiedät koska sinä näet hänet mutta hän ei näe sinua!! ja jos oikeasti rakastat häntä niin haluan että tiedät että hän on oikeasti sinuun rakastunut ja aidosti!!! eikä minusta tarvitse olla mustasukkainen!! olen vain Palstalla hahmo!!! mutta sinä ja hän olette oikeasti kaksois Liekki!!!!te kuulutte yhteen!!! ja haluan että tiedät että jokainen Palstalla on huomannut että sinäkin rakastat häntä!! miksi muuten olisit suuttunut hänelle siitä että hän on kirjoittanut muille IRL viestejä!!se mustasukkainen tunne tulee siitä kun sinäkin olet rakastunut häneen!!!!!! lupaan että en koskaan tule teidän rakkauden väliin!!!!

• Anonyymi

Aika usein töissä, sellainen sininen takki, tai t-paita.

• Anonyymi

No, kun en muista muuta, kuin ne rikkinäiset työhousut sun vaatteistas.

• Anonyymi

Hienokielopaita

• Anonyymi

Cannibal Corpse paita pitää olla!

• Anonyymi

Vaalea röijy

• Anonyymi

Kaa me meeraa. Tuut hin hopšiko jeeno 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😍😍😍😍👻👻👻 hautajaisiin vaalea röijy. aina valkoinen röijy hautajaisiin mutta jos kyseessä on joku mummo niin on normaalia että voi olla myös muutenkin valkoinen röijy.

• Anonyymi

Valkoinen paitahan se oli..

• Anonyymi

Muita tunnisteita?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muita tunnisteita?

iloitsin kakkalastista housuissani, siksi pidin turvavälin jo kauan aikaa sitten, ennen horokoronaa.....
        tuo pursukakka onm vieläkin pöksyissä, halusin, onnistuin säilymään sen, söin myös vähäsen....
        ?
        vai söinkö?
        https://www.youtube.com/watch?v=y2WxrDTD1tg

rauhallista tulevaisuutta, turvallista

hyvästi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muita tunnisteita?

Sarjakuvahahmo

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sarjakuvahahmo

Aku Ankan paita on sininen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muita tunnisteita?

Aika usein taisi olla sellainen valkoinen poolopaita yhdistettynä muihin asusteisiin.

• Anonyymi

Siinä on vihreetä.

• Anonyymi

Olin syöny kiiviä ☺

• Anonyymi

Oot aina melkein siinä työasussas, kun nähdään.

• Anonyymi

En kyllä muista yhtään kun näen aina kohdatessa vain hänet ja hänen ihastuttavuuden, muu unohtuu.

• Anonyymi

Keltainen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      294
      7230
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      69
      5164
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      144
      3360
    4. Kylillä nainen puhutaan

Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?
      Ikävä
      104
      2488
    5. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      162
      2459
    6. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      18
      1910
    7. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      182
      1715
    8. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      31
      1568
    9. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      82
      1544
    10. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      31
      1470
    Aihe