Minkälainen tai minkä värinen paita minulla oli viimeksi kun nähtiin? Entäs noin yleensä niinkun?
Mies, kerro
18
56
Vastaukset
Jopa minä osaan vastata tohon!hän matkii minua!!!sama väri joka päivä paidassa!!!! väri ei ole muuttunut kolmeen kk!!! joten vastauksen tiedät koska sinä näet hänet mutta hän ei näe sinua!! ja jos oikeasti rakastat häntä niin haluan että tiedät että hän on oikeasti sinuun rakastunut ja aidosti!!! eikä minusta tarvitse olla mustasukkainen!! olen vain Palstalla hahmo!!! mutta sinä ja hän olette oikeasti kaksois Liekki!!!!te kuulutte yhteen!!! ja haluan että tiedät että jokainen Palstalla on huomannut että sinäkin rakastat häntä!! miksi muuten olisit suuttunut hänelle siitä että hän on kirjoittanut muille IRL viestejä!!se mustasukkainen tunne tulee siitä kun sinäkin olet rakastunut häneen!!!!!! lupaan että en koskaan tule teidän rakkauden väliin!!!!
- Anonyymi
Aika usein töissä, sellainen sininen takki, tai t-paita.
- Anonyymi
No, kun en muista muuta, kuin ne rikkinäiset työhousut sun vaatteistas.
- Anonyymi
Hienokielopaita
- Anonyymi
Cannibal Corpse paita pitää olla!
- Anonyymi
Vaalea röijy
- Anonyymi
Kaa me meeraa. Tuut hin hopšiko jeeno 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣😍😍😍😍👻👻👻 hautajaisiin vaalea röijy. aina valkoinen röijy hautajaisiin mutta jos kyseessä on joku mummo niin on normaalia että voi olla myös muutenkin valkoinen röijy.
- Anonyymi
Valkoinen paitahan se oli..
- Anonyymi
Muita tunnisteita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita tunnisteita?
iloitsin kakkalastista housuissani, siksi pidin turvavälin jo kauan aikaa sitten, ennen horokoronaa.....
tuo pursukakka onm vieläkin pöksyissä, halusin, onnistuin säilymään sen, söin myös vähäsen....
?
vai söinkö?
https://www.youtube.com/watch?v=y2WxrDTD1tg
rauhallista tulevaisuutta, turvallista
hyvästi - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita tunnisteita?
Sarjakuvahahmo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sarjakuvahahmo
Aku Ankan paita on sininen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muita tunnisteita?
Aika usein taisi olla sellainen valkoinen poolopaita yhdistettynä muihin asusteisiin.
- Anonyymi
Siinä on vihreetä.
- Anonyymi
Olin syöny kiiviä ☺
- Anonyymi
Oot aina melkein siinä työasussas, kun nähdään.
- Anonyymi
En kyllä muista yhtään kun näen aina kohdatessa vain hänet ja hänen ihastuttavuuden, muu unohtuu.
- Anonyymi
Keltainen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2947230Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695164Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1443360Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1042488- 1622459
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181910Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1821715Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311568- 821544
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311470