Minkälainen työ on ko. puslien vaihto-operaatio?. Itse puslat eivät maksa kuin yhteensä 50 euroa. Entä työn hinta noin suunnilleen?
Fiat Punton takapuslat
4
83
Vastaukset
- Anonyymi
Tarkoitatkohan vanhimman eli Punto mk1:n (1994 - 1999) puslia?
Riippuu varmaan paikasta missä vaihtaa. Jos itse könyää auton alle ja vaihtaa itse, hiki tulee mutta varmasti palkitseva tunne. - Anonyymi
Stiloon vaihtanut, ehkä melko samanlainen puntossa. Muutokn työ on tunkkailua ja pulttien aukaisua, mutta puslan poisottoon ja paikalleenlaittoon tarvitsee erikoistyökalun joko kaupasta tai itsetehtynä. Jos paikat jumissa, voi mennä useampi tunti hommaan.
- Anonyymi
entä jos on käytössä on nosturi? Mulla on.
- Anonyymi
Nosturista ei tuossa ole juuri hyötyä. Pääasia on, että saa hajotettua tai työnnettyä vanhan puslan pois paikoiltaan ja puristettua/prässättyä uuden paikoilleen.
Työkalun voi tehdä itse hitsailemalla tai ostaa tehdastekoinen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337124- 386574
- 293594
- 453120
- 342774
- 162552
- 372198
- 162106
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341840