Rasismi aatteena on vähän niin kuin
MINÄ SAAN NAUTTIA ELÄMÄSTÄ JA SINÄ ET SAA
Suomalainen nauttii maailman antimista mutta ei anna itse mitään
9
120
Vastaukset
- Anonyymi
Ja toisaalta että
MINÄ EN TAHDO JUURI NYT TIETÄÄ MITÄÄN VANHOISTA SUHTEISTA JA TAHDON KERTOA, ETTÄ MINUA EI SAA HÄIRITÄ MILLÄÄN AJATUKSILLA - Anonyymi
Idiootti
- Anonyymi
Onhan Suomi antanut kehitysapua 1960-2020 kymmeniä miljardeja. On saatu aikaan väestön 5-kertaistuminen Afrikassa.
- Anonyymi
aivan niitä on ruokittu ja nyt ne on täällä
- Anonyymi
Mistä antimista?
vilusta?
nälästä?
kivusta? - Anonyymi
Kaikki saa vapaasti nauttia elämästään, jos itse sen kustantaa. Ei tarvi tulla loisimaan toisten rakentamalla hyvinvoinnilla. Värilliset vois keskittyä rakentamaan kotimaistaan parempia eikä olettaa, että valkoiset kutsuu katettuun pöytään.
- Anonyymi
Ei tuo ole rasismia, vaan itsekkyyttä tai narsismia. Ei mitään tekemistä minkään rasismin kanssa.
- Anonyymi
Juu Nettomaksaja ei anna mitään? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316149- 345663
- 293184
- 342534
- 442467
- 152208
- 372148
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons401739- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191717