Olen ostamassa itselleni A2 pyörää, osaako kukaan sanoa mikä pyörä olisi minulle hyvä? Haluisin kovastasti supermoton, mutta kadulle tarkoitettu pyörä olisi parempi kuin kisakäyttöön, pyörän täytyisi kuitenkin olla kevyt, sillä olen itse aika siro ja lyhyt. Plussaa olisi myös halvat kustannukset sekä pitkät huoltovälit. Kyykyt eivät minua miellytä oikeastaan ollenkaan 😄
Mikä olisi hyvä pyörä
Anonyymi
3
253
Vastaukset
- Anonyymi
Miten olis joku Ktm Duke tyyppinen?
- Anonyymi
Suzuki drz 400 sopii aika hyvin noihi kriteereihin jos sellasen löydät jostain. Ei mikään kevyin tai tehokkain supermoto mutta käyttäjäystävällisempi kuin nuo kisavehkeet.
Joku sopiva kyykky voisi tarjota pidemmät huoltovälit ja jos et ole vielä omistanut kyykkyä niin suosittelen kokeilemaan... - Mieli voi muuttua.
Niitä myös on tarjolla käytettynä hyvin toisin kuin muutamia hassuja supermotoja joten hankinta olisi helpompaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337144- 396625
- 293614
- 453130
- 342784
- 162572
- 372198
- 162116
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481977- 341870