Okei eli siis oonko mä koreaboo kun haluisin olla korealainen. Tiedostan että oon ihan suomalaine mut täs meneilöää käytän semlosta subliminaali äänitiedosta mikä tekis susta kait korealaisen niinku ulkonäöltään ja DNAki vaihtuis. Oon kai jotenki obsessoitunu korealaisuutee? En siis haluu olla korealaine vaan sen takii et joku kpop bändiläine tykkäis musta vaan niinku haluun vaa olla korealainen Joten olenko mä koreaboo?
Olenko koreaboo?
Anonyymi
3
1811
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä ihmeen koreaboo, onko taas jokin uusi taekwondokoulu rantautunut Suomeen?
- Anonyymi
Olet :) varmaan kannattaisi kuitenkin knohtaa moiset ajatukset ja keskittyä suomalaisuuteen. Itsekin olen ns. Koreaboo .
- Anonyymi
Vastaan myöhässä anteeks epäilen että ketään tätä ei nää mutta kyllä sä ehkä vähän oot mut älä välitä mäki haluun samaa ku sinä mun yks kaveri sano et oon koreaboo koska katoin vaa kdramaa🥲😓
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod336744- 376213
- 293434
- 452900
- 342644
- 152338
- 372188
- 162046
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons481897En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191777