Olen harkinnut jostain syystä saabin ostoa. Myös hyundai sonata 2.4 listalla. ja Volvo v70.
Yksi vähänajettu saab olis tyrkyllä lähellä. Saab 9-3 sedan 2.0t 175hp automaatti
vm 2006 ja ajettu vaan 150tkm !!!
Olisko tuollanen suht ok ostos? Vaivaako tuota mallia just ne jakopään/tasapaino akselin ketju ongelmat vielä? Vai onko ne yleensä enemmän ajettujen 250tkm-300tkm ongelma?
Automaatti vissiin aisin 5v onko kestävä?
Öljyt vaihdettu kerran 100tkm kieppeillä.
Mistä tietää onko turpo mitsun vai garretin? Autohan on 2006mallia.......
SAAB 9-3 2.0t ostamassa.
5
113
Vastaukset
- Anonyymi
Suosittelen yleisiä kulkuneuvoja jos rahat ei riitä kunnon auton ostoon. Kauheita saastuttavia bensasyöppöjä kaikki, vikoja yhtenään, meneekö katsastuksestakaan läpi. Mennen maailman auton romuja joilla pitäisi ajelu kieltää. Vain museo rekisteriin. Saabin valmistus lopetettu jo vuosikymmeniä sitten, oli jo uutena yhtenään vikoja. saman tasoisia pelti lotjia muutkin.
- Anonyymi
Omasta 04vuoden saabista meni ggarretin turbo. Olisi ollut 700euron remppa.
Kilsoja jotain 26otkm- Anonyymi
Tuohan on halpa remppa ja sen jälkeen ajokilometrejä olisi taas saman verran.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuohan on halpa remppa ja sen jälkeen ajokilometrejä olisi taas saman verran.
Monelle autoilijalle tuommonen ”700€ remppa” on syy vaihtaa uuteen pommiin ja edellinen kiertoon..
- Anonyymi
Öljypohjaan kertyy mämmiä ja sihti menee tukkoon. Sotkee öljyt ja koneen laakerit ei tykkää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih465307Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5421848Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771110Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3591018- 77963
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53941- 59870
- 228824
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.50813Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58748