Oon siis huomannu että tykkään vaan tosi lihavista tytöistä ja mietin että mikä mussa on vialla. Kuinka paha juttu tää on?
Onko paha?
43
104
Vastaukset
- Anonyymi
ei siinä mitään pahaa oo. Kaikki ei tykkää samoista asioista.
- Anonyymi
ei oo paha juttu
- Anonyymi
Hyvä kuulla...
Sinussa ei ole mitään vialla, eikä kyseessä ole millöön tavalla paha juttu.
Ei oo todellakaan paha. Tosi asia on se et lapset/nuoret on toisilleen niin julmia että siitä voi tulla jotain sanomista mutta sen ei pidä haitatta elämää. <3
- Anonyymi
Näinhän se on... en ole kyllä mieltymyksistäni kehdannut kenellekään kertoa kun tuntuu että olen ainoa.
- Anonyymi
Kuinka lihavista tytöistä on kyse?
- Anonyymi
Hyvä kysymys
- Anonyymi
No oikeastaan mä tykkään kyllä ihan vähän pulleistakin, mutta just vähän pahan tästä tekee se, että mun mielestä kaikkein upeimpia on oikein tosi lihavat tytöt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oikeastaan mä tykkään kyllä ihan vähän pulleistakin, mutta just vähän pahan tästä tekee se, että mun mielestä kaikkein upeimpia on oikein tosi lihavat tytöt.
No onhan se nyt vähän sairasta jos ihan jäätävistä läskeistä pitää ainoastaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No onhan se nyt vähän sairasta jos ihan jäätävistä läskeistä pitää ainoastaan
Seksuaaliset mieltymykset ei tee kenestäkään sairasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei vai? Miksi, perustelisitko myös hieman?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No joo, tavallaan niin, sairaus tekee ne seksuaaliset mieltymykset. Olit oikeassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Elämä todella lihavan naisen kanssa ei ole kovin helppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meillä samat
- Anonyymi
Itse pidän myös todella lihavista tytöistä. Meidän luokalla on yksi melko valtava tyttö joka on aina syömässä karkkia ja muita herkkuja ja olen aivan totaalisen rakastunut
- Anonyymi
Mäkin tykkään tosi paljon isoista tytöistä, mutten kehtaa millään edetä kun kaverit varmaan pitäisi hulluna
- Anonyymi
Ei sitä kannata miettiä mitä kaverit ajattelee
- Anonyymi
Oidipus kompleksi.
- Anonyymi
Ihana kuulla, että joku tykkää meistä lihavista! Oon aina pelännyt, etten saa ikinä poikaystävää kun oon läski. Toisaalta en kyl pystyis laihduttamaankaan kun rakastan ruokaa.
- Anonyymi
Minkä kokoinen oot? :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä kokoinen oot? :)
Viimeks paino taisi olla 122kg kun kävin terkkarilla. Toki sen jälkeen on tullut aika paljon herkuteltua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viimeks paino taisi olla 122kg kun kävin terkkarilla. Toki sen jälkeen on tullut aika paljon herkuteltua
Minkä ikäinen oot? Aikamoinen lukema meinaan. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä ikäinen oot? Aikamoinen lukema meinaan. :D
Oon 17 :D
Ja juu tiedän, että se on aika paljon, mutta en mä kyllä toisaalta jaksa yrittää mitään laihduttamista - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huhhuh... mahtaako olla massu kasvanut entisestään? :D
- Anonyymi
Vitsi että olisi kiva jos useammat muutkin tykkäisi isoista tytöistä... tuntuu etten saa ikinä poikaystävää
- Anonyymi
Kyllähän sitä täällä tykätään. Oiskos mitään tapaa milöä sinuun saisi yhteyttä?
- Anonyymi
Kuinkas iso oikein olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinkas iso oikein olet?
Vähän alle sata kiloa viimeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähän alle sata kiloa viimeksi.
Joko menee yli? :3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joko menee yli? :3
Vituttaa myöntää, mutta joo. Hitto kun voi olla läski...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vituttaa myöntää, mutta joo. Hitto kun voi olla läski...
No ei sata kiloo nyt oo niin paha. Uskon että sulla on hiton hyvät muodot!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta ne muodot ei auta sitten kun mennään sen yli kun tulee terveyshaittoja. Ei lihavuudessa sinällään mitään vikaa ole, kunhan huolehtii, että pysyy terveenä lihavana eikä joudu sairastelukierteeseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu hyvät on. Ja runsaanpuoleiset kun läskit pursuaa joka vaatteista ulos
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu hyvät on. Ja runsaanpuoleiset kun läskit pursuaa joka vaatteista ulos
Se on vaan kaunista :p
- Anonyymi
Ihan vitun outoo
- Anonyymi
Älä stresssaa. Jokainen saa tykätä mistä tykkää
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496545Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6612791Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.921197- 841195
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611113- 891100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 72992
- 228875