Sähkö stimulaatio

Anonyymi

Annoin peniksen sähkö hoidon aikana rupesi pissaa valumaan, tuli kiire vessaan, onko muilla samoja kokemusta, maisilla se on varmaan yleisempää?

14

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen kokeillut muutaman kerran sähköä ja orgasmi on ollut todella voimakas... Tykkäsin kyllä

• Anonyymi

Sähkö tekee hyvää, tietysti kohtuudella ja pienellä virralla sitä käytetään kivun hoitoon se lisää tuntemuksia ja parantaa tuntoherkkyytä, erektiö paranee orgasmi on voimakas.

• Anonyymi

Ehkä olis kannattanut käydä pissalla ennen sessiota ?

• Anonyymi

Se tuli aivan yllätyksenä niin ei ole aijemmin käynyt odotin jotain muuta olin aivan rajoilla pitkään tuntui todella sillä nyt tulee tulikin muuta mitä odotin.

• Anonyymi

Onko kokemuksia langattomasta "käskyttimestä"? Sykeanturi "kaluston" tyveen ja langaton ohjain naisen käteen hänen harkintansa mukaan käytettäväksi.
      Kokeillaan huomenna.

• Anonyymi

Työnnä koko härpäke perseesees hönö

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työnnä koko härpäke perseesees hönö

Kiitos paljon peppuun voi antaa sähköhoitoa tekee todella hyvää nautin pitkään, kokeile itsekin tulet yllättymään miten se voi tehdä niin hyvää.

• Anonyymi

Miltä tuntui kuin toinen säätää voimakkuutta? Sähkö stimulaation kanssa on oltava varovainen, paras on säätää itse ja löytää säädöt jotka tuo suurimman nautinnon se vie aikaa ja kiinnostusta kokeilla uusia asioita vie aikaa kun oikeat säädöt löytyvät elimistö tottuu se on ainakin minulle antaa tuntemuksia joita ei ole mikään muu laite antanut nautin siitä todella paljon aamulla aikaisin annan penikseen sähköä tunnin joka päivä.

• Anonyymi

Et kertonut minkä ikäinen mies olet. Jos olet päälle 40 niin tuo voi merkitä sitä, että si-
      nulle on kehittymässä eturauhasen hyvälaatuinen (toivottavasti) liikakasvu. Olen itse jo 70 ja jonka eturauhasta pidetään kurissa lääkkeillä (siellä oli parhaimmillaan
      kananmunan verran liikaa) ja ensimmäiset oireet olivat, että reippaan persläpiaherruksen jälkeen alkoi pirusti kusettaa ja muutaman kepillisen vettä heitettyäni tilanne rauhoittui. Se tarkoittaa sitä, että normioloissa laajentunut prostata
      panttasi virtsaa ja kunnon astutus (vaikkakin dildoilla tai vastaavalla) sai värkin rentoutumaan ja rakko tyhjeni pohjaa myöten.

• Anonyymi

En oikein saanut selvää oliko tuo hyvä vai huono uutinen (aloittajalle)

• Anonyymi

Missä paikoissa sulla oli noi tarralaput tai renkaat - jos saa kysyä.

• Anonyymi

Käytin rengaita toinen peniksen juureen terskan taakse toinen.

• Anonyymi

Mulla on jotain samantapaista, tosin se ei valu vaan tulee samaan tapaan ja tuntuu kuin siemensyöksy. Väri on ihan kirkasta ja koostumukseltaan hiukan hyytelömäistä, siis ei ainakaan ihan täyttä pissaa kuitenkaan. Ja jokatapauksessa toi on aivan nautinnollista, ja niitä tulee monta kertaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      6624
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      35
      6063
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3344
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      2810
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2624
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2308
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2158
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2006
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1863
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1767
    Aihe