Moi tietääkö kukaan että voiko mistään saada ilmaisiksi tietokoneen kiitos vinkeistä 😀
ILMAINEN TIETOKONE
15
128
Vastaukset
- Anonyymi
Yleensä menemällä töihin, saat yritykseltä koneen.
- Anonyymi
Ite nii SER-jätteestä otin konneen mutta oli siinä linuks joka halkaisi bioksen. Semmoista.
- Anonyymi
Mulla ois hieman vanhempi tabletti..Vähän hidas välillä mutta toimii. Mitenköhän saisin sen sulle lähetetty?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla ois hieman vanhempi tabletti..Vähän hidas välillä mutta toimii. Mitenköhän saisin sen sulle lähetetty?
Kokkeile asentaa Pro Tools?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kokkeile asentaa Pro Tools?
Miksi kone pitäisi tauhkalla täyttää?
Anonyymi kirjoitti:
Minkä lainen tabletti se on
- Anonyymi
Naamakirjan roskat ja aarteet ryhmistä kannattaa kysellä.
- Anonyymi
Tori.fi:ssä on myös "Annetaan" -ilmoituksia.
Nytkin siellä oli ainakin yksi kannettava ja pöytätietokone ilmaiseksi annettavien joukossa. - Anonyymi
Pikkuviallisia saa joskus olemattoman halvalla, esim. 10 €.
Joskus niissä ei edes ole mitään vikaa, omistaja vaan ei osaa käyttää. - Anonyymi
Hyviä koneita on kuntien ser- romu paikat täynnä. Eri asia sitten on kuinka ne sielä testaat ja pystytkö viemään pois.
- Anonyymi
Varkaus se kuitenkin on jos sieltä pöllit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varkaus se kuitenkin on jos sieltä pöllit.
On tautologiaa käyttää varastamisesta kahta samaa asiaa tarkoittavaa sanaa.
- Anonyymi
Joskus voi olla tori.fi :ssä "annetaan" tietokone osaavalle.... Eivät enää taida antaa niistä kirjastoista ja kouluista vanhoja pois kun pitäisi siivota ennen luovutusta helpompi antaa valtuutetulle ser-kerääjälle
- Anonyymi
Mitäs jos menisit töihin, niin ei tarvitseisi kerjätä ilmaiseksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2967271Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne695294Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463367Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1112726- 1622469
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla181920Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831736Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o311578- 821554
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee311510