Minä ajoin Toyotalla aivan normaalia nopeutta ja joku törkimys BMW:llä ohitti minut bussipysäkin kautta oikealta. Kortti pois tuollaisilta.
https://www.google.com/maps/@60.7558104,23.7044208,3a,75y,332.59h,79.98t/data=!3m7!1e1!3m5!1sAF1QipPoL88Y1NIh4tRf8iXTMYrg9Qnx71MhkVpQ3Jw!2e10!3e11!7i7680!8i3840
Törkeä ohitus
24
102
Vastaukset
- Anonyymi
Sinun normaali nopeus on ollut ihan liian hiljaista menoa ja siksi sinut ohitellaan tavalla tai toisella.
Opettele ajamaan oikeita nopeuksia niin et joudu nöyryyytetyksi jatkuvasti. - Anonyymi
Fiksu linkkaa koko linkin.
- Anonyymi
Tojottajan normaali nopeus ei ole yleisesti tunnustettu normaali nopeus, siinä syy. Suomeksi sanottuna nysväsit tojollasi keskellä tietä ja jollain palo kiinni.
- Anonyymi
Tojopetterin satuilua.... Normaalin maantiepysäkkilevennyksen ohittamiseen menee noin sekunti (80 km/h).
Saa olla melkoinen bimmeri joka sillä matkalla ohi menee.
https://julkaisut.vayla.fi/thohje/pdf/2100015-02lautopys.pdf
Kohta 4.1.2 Pysäkkilevennys - Anonyymi
yhyyy byääääh
- Anonyymi
Hajosiko benari, menikö imusarjan läpät moottorin sisään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hajosiko benari, menikö imusarjan läpät moottorin sisään?
SAKSALAISELLA PREMIUM LAATUAUTOLLA JÄTETÄÄN TOYOTA HELPOSTI.HAAAAA.TERO ITKEE VINKKUU VOLLOTAA KUIN PIENI LAPSI KASVA AIKUSEKSI PELLE.
- Anonyymi
Tykki peli kyllä lähtee livakasti aina!
- Anonyymi
Minä vetelen Avensis D4D Premiumilla ohi kaikista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paitsi korjaamosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeät ohitukset on lisääntyneet ajoin Tampereelta kangasalalle päin yhtäkkiä pölypilven seasta ilmestyi auto samalla kaistalla.. Onneksi oli hoksottimet tarkkana väistin vastaantulevien kaistalle onneksi sieltä ei tullut ketään. Jumalaista nää aivottomat pitäs poistaa liikenteestä. Ei välitetä toisten hengestä. En saanu rekisterinumeroa pölyn takia. Mutta kyllä mä tän kusipaan vielä nappaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vetelet korjaamolle kannenoikaisuun ja lopuksi vaihtomoottori.hiiiii
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Törkeät ohitukset on lisääntyneet ajoin Tampereelta kangasalalle päin yhtäkkiä pölypilven seasta ilmestyi auto samalla kaistalla.. Onneksi oli hoksottimet tarkkana väistin vastaantulevien kaistalle onneksi sieltä ei tullut ketään. Jumalaista nää aivottomat pitäs poistaa liikenteestä. Ei välitetä toisten hengestä. En saanu rekisterinumeroa pölyn takia. Mutta kyllä mä tän kusipaan vielä nappaan
Elä vinku aikuinen mies sinut ja muitakin ohitetaan joskus on tiukkia tilanteita lopeta itkeminen jos sinut ohitetaan väistä eläkkä inise tero .
- Anonyymi
Ei pidä pysähtyä keskelle tietä.
- Anonyymi
Olit etsimässä rehusiiloa ja Tojo kiemurteli kaistalta toiselle?
- Anonyymi
Jos ehti ohittamaan sinut noin lyhyessä matkassa, niin Bemulla on täytynyt olla todella reilumpi vauhti kuin sinulla. Eli jos vauhtisi oli 80, niin Bemulla on pitänyt olla tuplaten nopeutta, kuka valehtelee?
- Anonyymi
Ajoin 50 - 70 km/h kun se hullu ohitti.
- Anonyymi
Veljeni kuoli kun kaahari ajoi päin. Varmaan nyt hyvä mieli tällä murhaajalla
- Anonyymi
Vain tojotisti miettii että joku sikailee liikenteessä siksi että hänellä on tojota. Tyypillinen slaavikyykyssä koko elämänsä elävän asenne. Jos minä näen jonkun sikailevan liikenteessä niin mietin että onpa taas urpo liikenteessä. Ei tule mieleenkään ajatella että tuo urpoilee koska ajan tällä merkillä milä ajan.
Mikä teidän tojotistien mielessä on niin vinossa että kuvittelette että kaikki maailmassa liittyy siihen että sinä ajat tojotalla? Aika itsekeskeinen asenne. - Anonyymi
Tojotistin itsetunto on maailman pienin organismi.
- Anonyymi
Ihan sama millä automerkilla ajaa. Jos on niin mulkku ettei muiden hmisten henki merkitse mitään Saunan taakse nää saatanan kaaharit
- Anonyymi
Minä ajan turvallisesti sopivasti yli rajoituksen, niin kukaan ei aja perään.
- Anonyymi
Niin sinun mielestä ohittaja on aina kaahari ota pää poi perseestä ja mieti...
- Anonyymi
Sinun mielestä kaikki on mulkkuja jotka sinut ohittaa mene toyota tero vaikkaTÖIHIN NIIN VIISASTUT IHAN PIKKASEN JÄIKÖ PERUSKOULU KESKEN.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod316109- 345613
- 293154
- 342514
- 442447
- 152188
- 372138
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons391726- 121721
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191707