Moi minulla on samsung gear s3 frontier älykello tietääkö kukaan voiko sitä mitenkään häckätä silleen että kun se on ranteessa eli ei latauksessa niin et siinä lisääntyisi automaattisesti ihan itekseen akku koska mä en tykkää vaan latailla sitä koska siinä ei kestä kauaa akku niin olis kiva jos sen sais jotenki häckättyä kiitos vinkeistä
SAMSUNG ÄLYKELLO
3
179
Vastaukset
- Anonyymi
Toi on monen älykellon ongelma. Oli Huawein kello ja käyttöjärjestelmät söi akun jopa alle päivässä. Iphone ja Adroid puhelimiin on etatti.eu verkkokaupassa älykello jonka akku kestää jopa 2-3 viikkoa (49€). Se on kova suoritus isolle täyskosketus näytölle. Jos ulkomailta haluaa ostaa niin amazonissa tietty iso valikoima jos on aikaa odottaa.
- Anonyymi
Minullakin on Samsungin kännykässä älykello. Jos ei kännykkää käytä niin hyvin kestää akku viikon. Voi myös ostaa vara-akun tai semmoisen powerpackin niin kestää kauemmin. Samsungin xcover-kännykkään kun voi akun vaihtaa simsalabim ihan niinkuin johonkin vanhaan Nokialaiseen.
- Anonyymi
Kannattaa ostaa oikein iso elektrolyyttikondensaattori. Sillä on hyvä latailla kelloa aina tarpeen vaatiessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854