Martimoaapa ruska aikaan

Anonyymi

Martimoaapaa on kehuttu ruska aikaan kauniiksi paikaksi. Kohde sijaitsee Ranuan,Simon ja Keminmaan kuntien rajalla. Siellä muutamia vuosia sitten syksyllä olin ja pakko sanoa että maaruska suolla oli huikean kaunista. Tänä syksynä taas Martimoaapa on käynti kohteenani.

11

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Keski-Penikan rakka pitkospuut olivat ainakin hyvässä kunnossa kolme viikkoa sitten kun kävin.

• Anonyymi

Martimoaapaa sanotaan yleisestikin Lapin kaunneimmaksi suoalueeksi ja se ei todellakaan ole mikään ihme. Siellä kun kerran on käynyt niin ymmärtää erittäin hyvin asian.

• Anonyymi

Martimoaavalle on helpointa tutustua kolmen kilometrin suo-luontopolulta. Auton voi jättää Alaniemen lähtöpaikalle joka sijaitsee vain parisen kilometriä sivuun Simo-Ranua tieltä.

• Anonyymi

Martimoaapa valloitettu eilen ja vaikka ruskaa ei vielä ollutkaan niin silti huikean kauniista suoalueesta on kyse.

• Anonyymi

Martimoaapa on monille täysin tuntematon kohde ja se on sääli, koska paikan kauneus on jotain aivan huikeaa.

• Anonyymi

Olen kanssasi aivan samaa mieltä että Martimoaapa vetää kyllä hiljaiseksi. Tuo kolmen kilometrin rengasreitti riittää asian jo toteamaan.

• Anonyymi

Minä olen muutaman kerran käynyt Martimoaavalla ja joka kerta se on tehnyt vaikutuksen.

• Anonyymi

Olen Lapissa käynyt yli kaksikymmentä vuotta enkä ollut koskaan kuulutkaan Martimoaavasta. Päätin sitten poiketa siellä ja olin pettynyt siihen että en ollut siellä ennen käynyt.

• Anonyymi

Hangassalmenahon pysäköintialue on paras paikka lähteä tutustumaan Martimoaapaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      33
      7034
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      38
      6444
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      3524
    4. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      45
      3060
    5. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2724
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2418
    7. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2198
    8. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      16
      2076
    9. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      48
      1957
    10. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1807
    Aihe