Tämä alittaa jo alhaisimmankin journalistisen riman. Onko Iltalehden päätoimittaja seksuaalisesti umpikieroutunut? Kilpaileva lehti Iltasanomat, jos ei kovin kovaa tasoa edusta sekään, on kuin eri planeetalta. Siitä voi jo lukea ihan oikeita uutisiakin, joskin yleisen vasemmistolaisen linjan mukaisia.
-”Sä näytät sairaalta” – Rebeccan, 24, kehoa haukutaan päivittäin.
-Hajosiko juomatölkin avausrengas? Saat tölkin auki naurettavan helpolla kikalla
-Huippumalli Ashley Grahamin bikinikroppa on täydellinen
-Tältä näyttävät liian pienet urheiluliivit: ”Rinnat eivät saa tursuta”
-Naiskehonrakentaja nauttii päivittäin siemennestettä – uskoo tehoavan koronaan: "Minulla ei ole ollut flunssaa vuosiin"
-Tiesitkö, tällainen klitoris oikeasti on – ja näin sitä kannattaa koskettaa
Lady Gaga harvinaisen naturaalissa kuvassa: ”Niin upea”
-Yksi kuva näyttää, miksi kansanmaskia ei kannata laskea koskaan kaulalle
-Näin hulppeasti Rosanna Kulju juhli 29-vuotissyntymäpäiväänsä – hotelliyö, luksusjahti ja lopuksi Löylyyn
-Katja, 23, piirtää pimppikuvia kaikenlaisten kehojen puolesta – tällaisia ne ovat
-Tuija, 35, teki plusmuotitilin someen – se opetti hänet viimein hyväksymään itsensä
-Supermalli Gigi Hadid remontoi luksuskotinsa erikoiseen tyyliin – saa faneilta täystyrmäyksen: ”Kuin hostelli”
Säde ja Sanna näyttivät nänninsä jotta maailmasta tulisi parempi paikka.
-Chrissy Teigenin rintaimplantit poistettiin – haluaa toiseen leikkaukseen: ”Ne ovat yhä valtavat”
-Säde ja Sanna näyttivät nänninsä jotta maailmasta tulisi parempi paikka.
Iltalehden tuoreinta tarjontaa vuorokauden ajalta.
12
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Joo ja tämä sama lehti haukkuu MV lehteä ja Suomen uutisia valemedioiksi.
- Anonyymi
Ei MV ole valelehti sen kertoo vaan Kremlin totuuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MV,llä ei ole mitään tekemistä kremlin kanssa muualla kuin vihervassareiden mielikuvituksessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luo tuosta tuoreimmat uutiset. Mikä noista artikkeleista on kremlin masinoimaa tai muuten venäjä myönteistä tai mikä niistä ei pidä paikkaansa? Osaatko sanoa?
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiAzp7D6PnqAhXSpYsKHf9KBR0QFjAAegQIARAC&url=https://mvlehti.net/&usg=AOvVaw0kY3YmyjygMvkazKFAPd6J - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luo tuosta tuoreimmat uutiset. Mikä noista artikkeleista on kremlin masinoimaa tai muuten venäjä myönteistä tai mikä niistä ei pidä paikkaansa? Osaatko sanoa?
https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiAzp7D6PnqAhXSpYsKHf9KBR0QFjAAegQIARAC&url=https://mvlehti.net/&usg=AOvVaw0kY3YmyjygMvkazKFAPd6JNo,,,Joko luit? Mitäs tykkäsit?
- Anonyymi
-Naiskehonrakentaja nauttii päivittäin siemennestettä – uskoo tehoavan koronaan: "Minulla ei ole ollut flunssaa vuosiin"
Tuota perustetta käyttäen saan tänään terassijuhlimisen jälkeen hyvät suihinotot joltain hyvännäköiseltä leidiltä.- Anonyymi
Blow jobit päivässä pitää koronan loitolla sanoo vanha sananlasku.
- Anonyymi
En lue hesaria enkä keltaista lehdistöä ollenkaan. Maailmassa on paljon lehtiä jotka kertovat asiat niin kuin ne ovat eikä niin kuin päätoimittaja haluaisi niiden olevan. Journalismin osalta Suomi ei juurikaan poikkea venäjästä.
- Anonyymi
Tämähän se, täysin samaa mieltä.
Itse luen monenlaisia lehtiä. Jos en lukisi monenlaisia lehtiä kun niitä kuitenkin on, niin mitä hyötyä minulle olisi vapaasta mediastamme? Nytkään nämä Paavo Lipposen lesken vaikeudet eivät olisi tiedossani, jos lukisin vain yhtä lehteä.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006589240.html
Paavo meni huomaamattomammin kuin Matti Nykänen.
Mainitsemasi lehden päätoimittajalla ei ole journalistista ammattiylpeyttä. Hän on klikkausten ja mainostajien armoilla.
On ärsyttävää, että varsinkin iltpäivälehdissä naamioidaan vanha uutinen, tyyliin "Auto lensi katolleen Köyliössä, kuljettajalta jouduttiin katkaisemaan jalka". Kun uutisen avaa, niin selviää, että onnettomuus sattui vuosi sitten. Jutussa kerrotaan, miten kuljettaja selviää jalkaproteesinsa kanssa. Surkuhupaisaa klikkausten keräämistä. Ensi näkemältä tietenkin olettaa, että kyse oli päivänkohtaisesta uutisesta.
Kun oppii säännöstelemään klikkauksiaan, osoittaa olevana yhtä ovela kuin toimittajat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa612280En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos321724- 101534
Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3751529Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141494Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681367- 121118
- 1061101
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul91064- 20989