iPhone 11..

Anonyymi

Juuri ostin kyseisen puhelimen ja nyt jo ärsyttää. Ensinnäkin puhelin reagoi kosketukseen todella herkästi, kämmenessä kun vain pitää niin on jo soittamassa esim. hätänumeroon/avaamassa kameraa tms. Pääsykoodeista tms. muista huolimatta avaa myös itsensä kelle tahansa käyttäjälle kun puhelinta pitelee. Saako näitä mitenkään hillittyä? Asetuksista en löytänyt/osannut katsoa

22

183

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse en tykkää androideista kun niitä joutuu tökkimään ja hakkaamaan että saa näytön reagoimaan.

• Anonyymi

Mulla ollut monia eri androideja ja ei oo ikinä tarvinnu tökkiä tai hakata puhelinta. Oliskohan käyttäjässä vikaa jos noin joutuu tekeen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla ollut monia eri androideja ja ei oo ikinä tarvinnu tökkiä tai hakata puhelinta. Oliskohan käyttäjässä vikaa jos noin joutuu tekeen...

Mulla on tosiaan useita Androideja ja kaikissa saa lagauksen takia tökkiä useaan otteeseen.
        iPhonessa sen sijaan kaikki toimii kuten pitääkin, olisikohan aloittajassa vikaa kun ei vaan osaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on tosiaan useita Androideja ja kaikissa saa lagauksen takia tökkiä useaan otteeseen.
        iPhonessa sen sijaan kaikki toimii kuten pitääkin, olisikohan aloittajassa vikaa kun ei vaan osaa?

Mulla taas iphone tökki ja lagas tosi paljon. Sormenjälkilukijakaan ei toiminut yhtä hyvin kuin androideissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaampa että et oo ikinä androidia omistanutkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinämielessä käyttäjässä on vikaa että valitsee joko roskalla täytetyn Android puhelimen tai halvan tehottoman ja näiden takia Android tökkii ja sitä haukkuu:D

• Anonyymi

Tälläisissä tapauksissa aina, aina vika on käyttäjässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaampa että et oo ikinä androidia omistanutkaan.

Veikkaampa että et ikinä ole koskenutkaan iPhoneen etkä,tule saamaan ostettua iPhonea.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla taas iphone tökki ja lagas tosi paljon. Sormenjälkilukijakaan ei toiminut yhtä hyvin kuin androideissa.

Taitaapa olla käyttäjässä vika taas jos iPhonesi tökkii

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taitaapa olla käyttäjässä vika taas jos iPhonesi tökkii

Ihan samanlailla on vika käyttäjässä jos ei osaa androidia käyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaampa että et ikinä ole koskenutkaan iPhoneen etkä,tule saamaan ostettua iPhonea.

No kuvittele ihan mitä haluat, mutta iphone löytyy tälläkin hetkellä kaapista ja huonompaa puhelinta saa hakea.

• Anonyymi

Jos vitutuskin alkaa vituttaan,ollaan jo kuilun reunalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kuvittele ihan mitä haluat, mutta iphone löytyy tälläkin hetkellä kaapista ja huonompaa puhelinta saa hakea.

Mitä siinä on huonoa?
        Mitä Amdroidissa on parempaa?

Jännä kun aina kun kysyn niin ei saa vastausta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä siinä on huonoa?
        Mitä Amdroidissa on parempaa?

Jännä kun aina kun kysyn niin ei saa vastausta.

Kunhan kasvat,opettelet kirjoittamaan jne.. tajuat että jumalapuhelinta ei ole olemassakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kunhan kasvat,opettelet kirjoittamaan jne.. tajuat että jumalapuhelinta ei ole olemassakaan.

Ai vielä litää kasvaa, 42 vasta tosin mittarissa mutta koitetaan kasvaa.
        Sinäkin voisit kasvaa siitä lapsen tasosta ja lopettaa tuon pää aukomisen turhasta.

Eipä taaskaan saanut vastausta kysymykseen mutta lapsellista v.ttuilua kyllä lähtee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pilkun jälkeen tulee muuten välilyönti.
        Voisit opetella kirjoittamaan ennen muille vttuiluja, tuossa oli muitakin virheitä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jouluna on kaikki mahdollista. 🎅

• Anonyymi

Nimenomaan, et osannut.

• Anonyymi

Olen aina sanonut iOS on omituinen ja epälooginen.

• Anonyymi

Mitä siinä on omituista ja epäloogista?
        Minusta kaikki on loogisempaa kuin esim. androidissa.

Miksi androidiin pitää joka helvetin asiaan ladata epämääräisiä ohjelmia?
        iPhonessa on vakiona jopa muistivihko, siihen sisällytetty myös kynä, kuvat, skanneri, videot jne.

• Anonyymi

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      40
      5161
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      518
      1740
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1100
    4. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      359
      1008
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      77
      943
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      53
      931
    7. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      59
      870
    8. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      228
      814
    9. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      50
      803
    10. Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa

Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses
      Haapavesi
      58
      738
    Aihe