Minun XP:ni meni kokonaan jumiin kun käynnistin Operan. Sain ilmoituksen "loading chrome starterpage". Liittyykö Chrome jotenkin Operaan vai yrittääkö Chrome asentaa itseään ilman lupaa koneelleni? Kone piti sammuttaa virtanapista.
loading chrome starterpage
9
1494
Vastaukset
- Anonyymi
Ei mikään ihme kun XP vuonna 2020:D
- Anonyymi
Operassa on chrome selainmoottori.
- Anonyymi
"Operassa on chrome selainmoottori."
Ok, Opera tai XP itse siis temppuili. Käytän yhä XP:tä, koska vanhat romppupelit eivät pyöri uudemmissa koneissa (no, jotkut seiskassa) vaikka kuinka yrittäisi ruksata yhteensopivuusasetuksia. Microsoftin moka.- Anonyymi
Pitäisikö Microsoftin taata maailman sadoille miljoonille peleille ja ohjelmille ikuinen tuki?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö Microsoftin taata maailman sadoille miljoonille peleille ja ohjelmille ikuinen tuki?
Ihme turautus, kukaan ei vaatinut eikä edes vihjannut toivovansa turautuksessa turautettua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme turautus, kukaan ei vaatinut eikä edes vihjannut toivovansa turautuksessa turautettua.
Et siis osaa lukea.
- Anonyymi
"Pitäisikö Microsoftin taata maailman sadoille miljoonille peleille ja ohjelmille ikuinen tuki?"
Vain niille, mitä minä kaytän:)- Anonyymi
Kyllä. siitä ne pellet on joskus maksanut.
- Anonyymi
"Ei mikään ihme kun XP vuonna 2020:D"
On minulla kymppikin pankkikäytössä. Mutta kun haluaa pelata jotain Oblivionia, se pitää ladata Steamista. Rahastusta. Enkä tykkää pelata nettipelejä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod305800- 345303
- 293004
- 342444
- 372108
- 152068
- 361952
- 121691
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191677Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons371634