Mulla on ollut alakouluikäisestä lähtien Apple iPhone 4 joka ostettiin uutena ja nyt tänään se sammui eikä enää käynnisty. Meillä on toinen samanlaiseen puhelimeen käyvä akku ja yritin myös sillä mutta ei tule virrat. Mikäköhän on hajonnut. Olen yrittänyt saada uutta puhelinta jo kauan mutta vanhemmat eivät ole suostuneet. Nytkin väittävät että oon ite rikkonut tän Applen. Onko teidän mielestänne virus vai onko puhelin vain tullut tiensä päähän? Ja laturi ei oo rikki. Sitäkin oon vaihtanut.
Mikä vikana Apple iPhone 4
Anonyymi
3
78
Vastaukset
- Anonyymi
Kannattaa vaihtaa iPhone 11-malliin. Parempi että hajoaa laakista kuin että silloin tällöin kettuilee.
- Anonyymi
disinformaatio
- Anonyymi
Mahdollisesti on Androidille yleinen haittaohjelma ja muutenkin vaan Amdroid pohjainen kopio se sun puhelin.
Aikuisen sana, VÄLTÄ ANDROIDEJA!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod337264- 396775
- 313714
- 453190
- 342824
- 162622
- 372208
- 162156
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482007- 341980