Voidaanko naispastorilla hyväksyä silikonirinnat vai onko se Raamatun vastaista?
Kysymys liberaaleille
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ihan yhtä hyvin kuin helluntai seurakunnan pastorin vehkeen venytyslaite tai pidennysleikkaus.
- Anonyymi
Niitä ei hyväksytä, mutta evl.kirkko hyväksyy silti Ollin kuohimisen ja muoviset tisut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niitä ei hyväksytä, mutta evl.kirkko hyväksyy silti Ollin kuohimisen ja muoviset tisut.
Sairaaloinen homoudesta kiinnostuneisuus näkyy helluntai seurakunnissa siten että nousevana trendinä on uuden persereijän sorvaus.Luonnollisesti kaikki hoidetaan salassa kuten tapana on ja jäädessään kiinni voi vakuutella ettei se toinen persereikä tiennyt mitä toinen teki.
- Anonyymi
Taisi osua pahasti välilihaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi osua pahasti välilihaan
Etkö enää tunne sillä mitään?
- Anonyymi
Tuskin on naispastorilla yhtään enempää raamatun vastaista kuin muillakaan naisilla.
Mooseksen lain mukaan papilla ei saa olla mitään ruumiillista vajavaisuutta, ei edes ihottumaa. Mutta onko rintojen suurentaminen vajavaisuus? Rintojen pienuudesta ei varmaan ole tarkkaa mittaa.
Mutta tekohampaat kyllä todistavat vajavaisuutta ja sopimattomuutta papinvirkaan, koska oikeita hampaita puuttuu.- Anonyymi
Pappeus jäikin Vanhaan testamentiin kun uhrimenot lopetettiin. UT:ssa ei ole yhtään pappia, piispaa tai kirkkoherraa, ne on täysin epäraamatullisia keksintöjä.
Anonyymi kirjoitti:
Pappeus jäikin Vanhaan testamentiin kun uhrimenot lopetettiin. UT:ssa ei ole yhtään pappia, piispaa tai kirkkoherraa, ne on täysin epäraamatullisia keksintöjä.
Aiwan.
Teemmekö johtopäätöksen, että kristinuskon pappeus on Raamatun vastaista?
Myöskin juutalaisuus luopui pappeudesta, kun ei ollut enää temppeliä jossa uhrata.- Anonyymi
jjeeves kirjoitti:
Aiwan.
Myöskin juutalaisuus luopui pappeudesta, kun ei ollut enää temppeliä jossa uhrata.Kirkon pappeus on Raamatun vastaista. Eihän muissa seurakunnissa pappeja olekaan.
- Anonyymi
jjeeves kirjoitti:
Aiwan.
Myöskin juutalaisuus luopui pappeudesta, kun ei ollut enää temppeliä jossa uhrata.Juutalaisuus ei ole koskaan ollut kiinni pappeudesta eikä se lopu yhtään mihinkään. Juutalaislla oli ja on rabbit. Papit olivat vain temppelipalvelusta varten.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391779En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271598Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly141404Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3421358Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681275- 81141
- 121048
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7951- 20949
- 80889