Olen 15v poju ja olin ihastunut yhteen tyttöön joka asui naapurissa ja olen tuntenut sen päiväkodista asti. Se on tosi mukava ja hyvännäköinen ja olin aika ihastunut. Yritin monesti kertoa sille , mutta en saanut sanottua. Nyt se on muuttanut pois ja minulle on tullut itsetuhoisia ajatuksia. En ole koulukiusattu , mutta ei mulla ole oikein ystäviäkään. Olen vakavissani harkinnut itsaria. Uskon , että jos hengissä päätänkin pysyä niin muutan jonnekin maalle yksin ja elän elämäni sielä pelkästään alkoholi seuranani.
Minulla on itsetuhoisia ajatuksia.
Anonyymi
2
91
Vastaukset
Terve! Hei mitä jos kuitenkin tulisit juttelee mun kaa eka näistä asioista? Oon pari vuotta vanhempi mutta täytyy sanoa että hieman saman tyyppinen tilanne on itsellä ennen ollu.
Tytöt ottaa joskus oikeasti kyl pahasti sydämmeen jos ei rakkaus suju mutta itsekkin olen päässyt aika haastavasta tilanteesta kans yli.
Mut tuu juttelee mun kaa sun näistä asioista! Voin jakaa vinkkejä ja Yritetään saada ratkaisu! 😊 Anna vielä itelles se mahdollisuus jooko?
Saat yhteyden muhun laittamalla viestiä sähköpostiin: maelanvielakin@gmail.com
😎🤝- Anonyymi
#firstworldproblems
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496635Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6682842Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.931220- 841215
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2361089- 721002
- 232893