Kuolemanjälkeinen elämä

Anonyymi

Onko lopullista totuutta sen mahdollisuudesta?

16

73

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Henki on ikuinen. Ruumis kuolee. Jatkuvasti syntyy uusia kyselijöitä.

• Anonyymi

Sielu siis jatkaa olemassaoloaan?

• Anonyymi

Vanhat räkäpallot vastailee ei perhana minun piti olla muuttunut eli kehittynyt sielu.

• Sielu on seosa joka pitää mukanaan entiset muistikuvat. Henki pystyy jättämään taakseen entiset muistikuvat ja elää nykyhetkessä vapautuneena pelosta. Sitä sanotaan anteeksiannoksi.
      Anteeksiantanutkin henki voi valita elämän kehossa.
      Matteuksen evankeliumin erikoinen käyntijärjestys kuvaa kuinka ensimäiseksi anteeksiantaneet tulevat viimeiseksi jotta kaikki pääsevät mukaan

"19:30 Mutta monet ensimmäiset tulevat viimeisiksi, ja monet viimeiset ensimmäisiksi.
      20:16 Näin viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja ensimmäiset viimeisiksi."

Ne hitaammin onnistuneet eli viimeiset saavat kokea anteeksiannon niiden edelläkulkeneiden "ensimmäisten" kumppanina. Kaikki tämä tapahtuu tässä maailmassa joko nyt tai myöhemmin, jokaisen oman valinnan mukaan.
      Useimmat meistä kokevat monta fyysistä elämää kunnes oppii "rakastamaan itseään kuten lähimmäistään."

• Anonyymi

En ymmärtänyt mitään, mutta sanon vaikka piip pallo, joten olen kehittynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ymmärtänyt mitään, mutta sanon vaikka piip pallo, joten olen kehittynyt.

Ei se kauaa kestänyt.

• Vastauksista huomaat kuinka paljon on mahdollisuuksia. On täysin oikein pallotella näillä mahdollisuuksilla - kunnes huomaa olevansa ilman kehoa

• Anonyymi

Tuskin voi huomata... Jeesuskin tarvitsi ruuminsa taivaaseen menoa varten.

• Anonyymi

Ontto maaballo on se lopullinen totuus! Kun viimeisetkin lihat tipahtavat terrastraaliwartalon ympäriltä se singahtaa välittömästi onttouden terrastraalitasoille! Onttouden wartalot ovat aivan vertaansa vailla! Ontossa maaballossa naisterrastraaliwartalot ovat erityisen reheviä kun vähimmäisballokoko alkaa tuosta G paikkeilta! Kyllä siellä kelpaa ikuisuus ballomeressä kelliä!

• Mietteitä kuoleman jälkeisestä elämästä:
      Kun ihminen kuolee, ruumis haudataan ja se mätänee ja ei ole enää olemassa muutaman kymmenen vuoden jälkeen kuin korkeintaan luurankana.
      Kukaan tai mikään ei sitä ruumista enää voi pelastaa elämään (maailmassa), ja ainoa, mikä teoriassa voisi vielä johtaa elämän jatkamiseen on aivojen sisältämä muisti (data) elämästä.
      Tämä tarkoittaa sitä, että on mentävä jopa scifi-maailman mukaiseen ratkaisuun, jossa muisti jotenkin siepataan - jollakin meidän ymmärtämättömällä tavalla tai joidenkin meidän ymmärtämättömin voimin - ja sen perusteella suoritetaan sitten raamatullinen tuomio jossakin ymmärtämättömässä paikassa. Kuka tai mikä olisi se voima, joka sieppauksen tekisi. Puhutaan kyllä teoreettisesti sielun irtautumisesta ruumiista kuoleman yhteydessä (jota ei ole voitu todistaa), mutta sisältääkö "sielu" kaikki aivoihin tallentuneet muistot kuolleen elämästä? Jos ei, niin millä perusteella "Jumala" voisi tuomita ihmisen? Uskomattomalta tuntuisi, että tämä "sielu" istutettaisiin uuteen ruumiiseen, ja sitten tuomittaisiin joko paratiisiin ta ikuiseen helvettiin.
      Itse en voi uskoa, että Jumala (jos Hän olisi olemassa) olisi niin julma, että voisi kiduttaa onnettomia ihmisiä jollakin ikuisella Helvetillä.
      "Ikuisuuskin saattaa olla rajallinen, jos maailmankaikkeus lakkaa laajentumasta ja alkaa pienentyä ja pienennettyään pisteeksi, räjähtää uudelleen, aloittaen uuden aikakauden. Jatkuisiko kidutus senkin jälkeen?
      Eli, kyllä näitä asioita voi miettiä, mutta tuskin näistä kannattaa kiistellä, niin epävarmoja faktoja taitaa olla tarjolla.

• Anonyymi

Itseasiassa joku varmasti tulevaisuudessa kuvaa, koko elämänsä.
        Eihän siitäkään saa tietynlaita profiilia kun henkilö on joka vuosi hieman erilainen tekemisissään.

• Anonyymi

On ihan luonnollinen asia että elämä ei päädy tyhjyyteen ja pimeyteen. Kuolemaa ei ole vain ruumiimme kuolee ja mätänee. Itse tiedän omat elämäni noin suurinpiirtein taakseppäin aina Atlantikselle saakka. Siihen väliin elämät Egyotissä hautakammoiden koristemaalarina, Ranskassa Napoleonin sotaretkillä, Vemäjällä ennen vallankumousta ja nyt sitten täällä lintukodossamme Suomessa.
      Tuonpuoleisessa "neuvosto"päättäköön seuraavan inkarnaationi ansioideni mukaiset olosuhteet.

• Anonyymi

Minä muistan käyneeni on ontossa maapallossa. Onttous ja terrastraalisignaali on luonnonlaki.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä muistan käyneeni on ontossa maapallossa. Onttous ja terrastraalisignaali on luonnonlaki.

Vastaus oli kuin minun suustani, tarvitsi ihan katsoa lähetysaika.
        hei me ollaan terrastraali inkarnaatioita samasta ontosta maapallosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat, että jalkojemme alla on metrin kerros maata ja siitä alaspäin onttoa. Jos merenpohjaan tulee vuoto, niin ontto menee piloille, vai miten ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat, että jalkojemme alla on metrin kerros maata ja siitä alaspäin onttoa. Jos merenpohjaan tulee vuoto, niin ontto menee piloille, vai miten ?

Eihän taivaankansikaan vuoda. Ilma karkaisi jos taivaaseen tulisi reikä. Ontto maapallo sama juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      27
      4387
    2. Oot nainen liian paksu minulle

Joten en yhtään syty tästä suhteesta.
      Ikävä
      260
      3744
    3. No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...

Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi
      Suomalaiset julkkikset
      28
      2114
    4. Mites teillä keskustelut soljuu?

Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä
      Sinkut
      270
      1736
    5. Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!

Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko
      16
      1502
    6. Pystyt sille toiselle

Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta
      Ikävä
      8
      1439
    7. Venäjän rikollisen sodan juurisyyt

Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä
      NATO
      411
      1348
    8. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      434
      1265
    9. Annen grillin nousu ja konkka..

Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?
      Sotkamo
      50
      1229
    10. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      77
      1070
    Aihe