“Kenellä on oikeus sanoa, että matka on turha?” kysyy Italiaan ja Itävaltaan matkustanut Hanna Temmes – korona-aika jakaa matkailijoita hyviksiin ja pahiksiin
https://yle.fi/uutiset/3-11491661
Jos ei ymmärrä että turistimatkailu on turhaa , niin mitä hittoa!?!
Matkailijat eivät ymmärrä mitä tekevät
12
52
Vastaukset
- Anonyymi
Naiset toivat koronan Suomen myös keväällä. Kun toosa kutisee, suominaiselta katoaa kaikki vastuullisuus, jos sitä on ollutkaan.
- Anonyymi
Ei se nyt ole enempää naisten kuin miesten vika.
- Anonyymi
”Viranomaiskaranteenin toimeenpano olisi monimutkaista, koska karanteenipäätös pitää laatia jokaiselle henkilökohtaisesti. Suurin osa näistä HKI-Vantaalle tulevista matkustajista siirtyy muualle Suomeen, ja karanteenin noudattamisen valvonnasta pitää sopia kunkin matkustajan kunnan oman tartuntatautiviranomaisen kanssa.”
- Anonyymi
hyi helvetti
- Anonyymi
Eikö niitä rajoja saada kiinni. Vain aivan välttämätön matkustus sallitaan. Kenenkään ei ole pakko päästä mihinkään tauti pesiin.
Voi kyllä olla jo myöhäistä niin paljoon on kutkaa käyty hoitamassa. Halveksin syvästi noita maailmalla ramppaajia tällaisena aikana - Anonyymi
Kenellä on oikeus sanoa? Varmaan tulevilla sukupolvilla, jotka joutuvat maksamaan Temmeksen kaltaisten ihmisten itsekkyydeen. Hän on jo senikäinen ihminen, että tämä teinimäinen minäminäasenne pitäisi olla siellä vuosikymmenten takana.
- Anonyymi
Todella irvokasta matkustaa oikein lasten kanssa tautia hakemaan. Tuliko mieleen että miten lasten käy jos vanhemmat sairastuvat vakavasti matkalla?
- Anonyymi
Hienoa että jotkut matkustavat ulkomaille niin minäkin. Noita kielteisiä nyt on aina jotka valittavat joka-asiasta. Noille narisioille aurinkokin nousee väärästä suunnasta tai väärään aikaan. On se kummaa kun kun ainaiset valittajat eivät voi pitää sitä turpaansa kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hienoa että jotkut matkustavat ulkomaille niin minäkin. Noita kielteisiä nyt on aina jotka valittavat joka-asiasta. Noille narisioille aurinkokin nousee väärästä suunnasta tai väärään aikaan. On se kummaa kun kun ainaiset valittajat eivät voi pitää sitä turpaansa kiinni.
Aiheesta valitetaan vai haluatko kuinka monta kuolonuhria matkallasi saada aikaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä valitat kun joku valittaa. On se elämä raskasta.
- Anonyymi
Jokainen rajanylitys on turha. Jokainen turisti ja reissaaja pitäisi ampua.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391389Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12978
- 7921
- 20919
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7861- 71796