Jos ei voi käyttää maskia? Jos on vaikka allergiaa, hengitysongelmia, sydämen hapensaannin ongelmia, rytmihäiriöitä ( tarvii happea) ,astmaa yms. Jos tullaan räyhäämään niin kai se on pakko hommata todistus, muuten saa pelätä lentäviä lautasia, ym lentävää.
Täytyykö olla lääkärintodistus?
10
1156
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta kuitenkin. Se on vain suositus, ei pakko. Kenenkään ei pidä tulla sinuttelemaan, vaikka et pitäisi maskia.
- Anonyymi
Kun ei ole maskipakkoa vaan suositus niin lääkärintodistusta ei tarvita. Riittää että sinulla on syy olla sitä käyttämättä etkä ole tilivelvollinen satunnaisille vastaantulijoille asian suhteen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8eaa7e4a-17a0-43e8-84ba-22fb02d93485
Maskin käyttöä suosittelevan tai vaativan työpaikan kannattaa kertoa esimiehellesi ja lähimmille työtovereille tilanne. Näin vältät turhat kommentit asiasta. Näkisit turhan vaivan. Monet meuhkaajat eivät ymmärrä lukemaansa, eivätkä edes sitä, että kyseessä on suositus, ei pakko. Eivätkä kaikki ne, joilla se maski on, osaa sitä käyttää. Kenties käyttävät viikon samaa kertakäyttömaskia, asettavat sen kasvoilleen huonosti tms. Jolloin siitä voi lähellä olijoille levitä tartunta.
Itse terveytesi tunnet.- Anonyymi
Ehdottomasti lääkärintodistus pitää olla.
- Anonyymi
Vaikka on suositus, ette usko kuinka vihaisia ihmiset tuolla kylillä on, yksi mummo pari päivää sitten odotteli, että saisi työntää ostoskärrynsä siitä kassan kapeasta välistä kun maksoin kassalla, en hänen mielestään jatkanut täyttämään ruokapussiani tarpeeksi nopeaan, tämä rouva äkäsesti sanoi, enkö minä pääse tästä väisty. Kyllä tulee vaikeata niille joilla ei ole maskeja saattepa nähdä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka on suositus, ette usko kuinka vihaisia ihmiset tuolla kylillä on, yksi mummo pari päivää sitten odotteli, että saisi työntää ostoskärrynsä siitä kassan kapeasta välistä kun maksoin kassalla, en hänen mielestään jatkanut täyttämään ruokapussiani tarpeeksi nopeaan, tämä rouva äkäsesti sanoi, enkö minä pääse tästä väisty. Kyllä tulee vaikeata niille joilla ei ole maskeja saattepa nähdä.
....hehän ovat niitä "taudinlevitäjiä", eli heitä kartetaan kuin spitalisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei välttämättä johdu naamarista. Jotkut ihmiset on tuollaisia muutenkin. Noi on keksittyjä juttuja.
- Anonyymi
Ei tartte olla koska suositus. Myös niissä maissa joissa on pakollinen naamari on mahdollisuus hakea vapautus käytöstä. Lisäksi ei kenellään rivikansalaisella ole oikeus puuttua kenenkään maskin käyttöön tai käyttämättömyyteen. Ongelman muodostaa koronahysteeriset jotka on mieleltään sairaita jotka katsoo olevansa jonkinlaisia koronapoliiseja onhan se eräässäkin puskaradiossa nähty, että ne on täysin sekaisin ja omassa todellisuudessaan. Kuuluisivat sairaalaan eivätkä vapaina liikkumaan etenkin kun ne löytää kaikesta vouhottamisen aihetta ja heille muka syyn puuttua toisten asioihin jos ei muuten niin nettipalstoilla.
- Anonyymi
Eikö se ole toisinpäin, että niillä pitää olla lääkärintodistus jotka käyttävät, sillä nehän ne tartuttavat joilla on se virus.
- Anonyymi
Miksi minulla pitäs olla naamari jos kaverilla on? Sen naamarihan suojaa meitä kumpaakin, säästöä se on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391449Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121345Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7951
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71816