Töissä??? Kuulittako selostaja kihautti kaljatölkin auki suorassa lähetyksessä ääni kuului samalla selostaa urheilua!
Ylellä saa olla päissään
18
<50
Vastaukset
Miten tunnistettava ääni on kaljatölkillä?
- Anonyymi
Jos se oli limunaatitölkki.
- Anonyymi
Kuinka ääni sishataa eritavalla kaljatölkin avauksessa ja batterin avauksessa? Tietämättömät on taas tiedonpuutteessa. Sihahtaakos mehutölkki oudosti?
- Anonyymi
Avaaja (sic) on täysipäiväinen ammattikäyttäjä ja tuntee alan kaikki vivahteet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avaaja (sic) on täysipäiväinen ammattikäyttäjä ja tuntee alan kaikki vivahteet.
Aloittajahan tietää jo tölkin sihauksesta minkämerkkinen oluttölkki on kyseessä. Siis kerrotko mitä olutta selostaja joi.
Kyllähän ennenvanhaan selostettiin ottaneina tai ainakin krapulassa, mutta nykyisin taitaa olla kaikilla alan toimijoilla nollatoleranssi. En väitä etteikö sittenkin voisi olla jotain ottanut, mutta nykyisin työnantaja reagoi paljon herkemmin ja kerrasta.
- Anonyymi
Aloittaja on paatunut kaljaveikko. Ei edes ymmärrä, että alkoholittomiakin juomia voi olla olemassa.
- Anonyymi
Kollimaattori kirjoitti:
Käytännössähän se valitettavasti useimmiten on juuri kuten kirjoitit.
Taas mutu kirjoitus vailla totuuspohjaa.
- Anonyymi
Selostajat ei saa avata juomatölkkejä, vai mitä ylevihaaja miettii?
- Anonyymi
Yle on kautta aikain ollut Suomen suojatyöpaikka nro 1.
- Anonyymi
Kyllä se on eduskunta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se on eduskunta.
Mutta eduskuntaan pitää saada kansalta äänet, Yleen riittää "oikean" puolueen jäsenkirja.
- Anonyymi
https://yle.fi/aihe/artikkeli/2011/03/14/kilpailutettu-kuolema-kasikirjoitus
Ymmärtäähän sen mistä Yle inhosi kumpuaa Mano.- Anonyymi
Törkeää toimintaa Marco De Wit, häpeä.
- Anonyymi
Suomessa olut on alkoholijuoma siksi, että sitä voidaan verottaa ankarasti eli noin 1,8 €/litra. Saksassa vero on vain muutama snt/litra.
- Anonyymi
alkoholittomia ja sokerittomiakin juomia on
jos kumpaakaan ei ole, sitten juomassa on vain maku ja nestettä
kannattaako alkholia paljon olla juomassa kun se tukkii aivoverenkierron ja maha menee pilalle?
kannattaako sokeria paljon olla, hampaasi tuhoutuu ja tulehduksia ym. mätää eri puolille kehoa ja nämä tulehduspesäkkeet säteilee laajemmin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271538Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391429Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121335Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391301Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681245- 12988
- 7941
- 20929
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul7881- 71806